اپ استور سال 2016 را با ثبت فروش به ارزش 28 میلیارد دلار پشت سر گذاشت

اپل روز گذشته آمار و ارقام درآمد توسعه دهندگان اپلیکیشن های iOS در سال 2016 را منتشر کرد. در این گزارش آمده است که تنها در روز سال نو میلادی، اپ استور فروشی معادل 240 میلیون دلار را تجربه کرده است که این روز را به پرفروش ترین روز در تاریخ فروشگاه آنلاین اپل تبدیل کرده است.
کد خبر: ۹۸۷۳۳۹
اپ استور سال 2016 را با ثبت فروش به ارزش 28 میلیارد دلار پشت سر گذاشت

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات،‌ کل درآمد اپ استور در سال 2016 به 28.5 میلیارد دلار رسید. از این مبلغ 20 میلیارد دلار سهم توسعه دهندگان خواهد بود و اپل بر اساس قوانین و سهم 30 درصدی خود از فروش، مبلغ باقیمانده را از آن خود خواهد کرد.


در حال حاضر حدود 2.2 میلیون اپلیکیشن بر روی اپ استور اپل در دسترس است و درآمد حاصل از این استور آنلاین در چند سال اخیر دائماً در حال رشد بوده است. اپلیکیشنی که در روز اول ژانویه بیشترین دانلود را به نام خود ثبت کرد اپلیکیشن Super Mario Run نینتندو بود که اخیرا در چارت محبوب ترین بازی ها، جایگزین بازی Pokemon Go شده است.


علیرغم آمار و ارقامی که ارایه شد، درآمد اپ استور در سال 2016 فقط کسری از فروش کلی محصولات و خدمات اپل را شامل می شود که در طی سال مالی به مبلغ 215.64 میلیارد دلار رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها