نینتندو با عرضه‌ی Super Mario Run، اولین بازی موبایلی خود، حسابی سر و صدا کرد و این بازی در اپ استور اپل توانست در بالاترین درجات قرار بگیرد. با این حال، ظاهرا این بازی آنقدر نتوانسته برای صاحبانش پول‌سازی کند و تنها ۳ درصد از کسانی که این بازی را دریافت کردند، خرید خود را کامل انجام داده‌اند.
کد خبر: ۹۸۶۸۱۵
تنها ۳ درصد از ۹۰ میلیون آمار دانلود Super Mario Run، بازی را کامل خریداری کرده‌اند!

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، نینتندو با این که Super Mario Run، اولین بازی موبایلی خود را به صورت رایگان در اپ‌ استور اپل قرار داده، اما محدودیتی در آن وجود دارد که اگر علاقه‌مندان تصمیم داشته باشند تا به محتوای کامل و همه‌ی مراحل و امکانات بازی دسترسی پیدا کنند، باید مبلغ ۱۰ دلار را بپردازند، در غیر این صورت فقط برخی مراحل بازی در دسترس قرار دارد. طبق آماری که از روزهای اول عرضه بازی، بین رسانه‌ها و از طریق خود شرکت نینتندو مخابره می‌شد، Super Mario Run حالا به رقم ۹۰ میلیون عدد دانلود فقط در استور اپل رسیده است. این حجم از استقبال، نتایج خوبی را برای نینتندو به ارمغان آورده و نشان می‌دهد این شرکت در اولین قدم خود در حوزه بازی‌های موبایل، با روی خوش مخاطبان مواجه شده، اما سوال اینجا است که چه مقدار از این ۹۰ میلیون دانلود، بازی خود را کامل خریداری کرده‌اند؟

مرکز آماری معتبر نیوزو به تازگی و در جدیدترین گزارش خود راجع به بازی Super Mario Run، اعلام کرده که تنها ۳ درصد از کسانی که این بازی را دانلود کرده‌اند، اقدام به پرداخت ۱۰ دلار برای دسترسی به همه‌ی محتوای بازی کرده‌اند. اگر بخواهیم این مقدار را به دلار برگردانیم، در واقع نینتندو توانسته ۳۰ میلیون دلار از بازی خود درآمد کسب کند.

هنوز مشخص نیست که سقف انتظارات نینتندو از بازی Super Mario Run چه مقدار بوده و آیا این ۳ درصد برای شرکت بزرگی مانند نینتندو، سود آوری قابل قبولی داشته یا خیر. شاید اگر نینتندو کل محتوای بازی را به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌داد و از طرفی، به مانند دیگر بازی‌های رایگان، امکان خرید آیتم و ویژگی‌های مختلف را مهیا می‌کرد، شاید به درآمدی بیشتر از ۳۰ میلیون دلار می‌رسید.

شاید مهمترین چیز در عرضه‌ی Super Mario Run برای نینتندو، قدرت‌نمایی و اعلام حضورش در بازار بازی‌های موبایلی بوده و این بازی، مسیر را برای بازی‌های آینده‌ی این شرکت ژاپنی هموار کرده است. باید صبر کرد و دید نینتندو چه واکنشی به اعلام درآمد بازی Super Mario Run بروز می‌دهد.

آیا شما هم Super Mario Run را تجربه کردید و مبلغ ۱۰ دلار برای بازی کامل را پرداخت کرده‌اید؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها