نینتندو در توییتر ژاپن خود اعلام کرد که تعداد دانلودهای بازی محبوب Super Mario Run به بیش از ۵۰ میلیون رسیده است. آن‌ها علاوه بر اعلام این خبر بیان کردند که به علت استقبال بی‌نظیر هواداران از این بازی، ده بلیط رایگان برای ورود به بخش Toad Rally بازی را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهند.
کد خبر: ۹۸۱۹۶۸
تعداد دانلودهای بازی Super Mario Run به ۵۰ میلیون رسید

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک‌شات، آمار ارائه شده از بازی Super Mario Run در حالی اعلام شده که این بازی هفته‌ی گذشته برای پلتفرم iOS عرضه شده است. انتشار این بازی با سر و صدای نسبتا زیادی همراه بود به طوری که در چهار روز ابتدایی عرضه، تعداد دانلودهای این بازی به 40 میلیون رسیده بود.

این بازی به صورت رایگان برای سیستم‌عامل iOS منتشر شده اما برای این که بتوانید این عنوان محبوب را به طور کامل تجربه کنید باید برای ادامه‌ی مراحل بازی ۱۰ دلار بپردازید. فعلا نینتندو آمار دقیقی را از تعداد کاربرانی که نسخه‌ی کامل بازی را خریداری کرده‌اند منتشر نکرده است.

این آمار و ارقام در حالی ارائه شده‌اند که بازی مورد اشاره توانست در روز اول به آمار ۱۰ میلیون دانلود دست یابد؛ آماری که به نظر می‌رسد حدودا ده برابر بازی Pokemon Go در روز اول عرضه بوده است.
علی‌رغم آمارهای ارائه شده از بازی که حکایت از موفقیت آن دارند سهام شرکت نینتندو از زمان عرضه‌ی بازی تاکنون کاهش داشته است. همان‌طور که پیش از این نیز اشاره کردیم، بازی Super Mario Run فعلا برای پلتفرم iOS منتشر شده و قرار است در سال آینده میلادی برای اندروید نیز عرضه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها