کم کردن وزن یکی از آروزهای هر انسانی است که افزایش وزن دارد. در این مقاله به شما یک اسموتی سبز رنگ را اموزش می دهیم که علاوه برا کاهش وزن، فواید بسیاری هم برای سلامتی تان دارد.
کد خبر: ۹۱۷۴۶۱
این اسموتی سبز رنگ وزن تان را به شدت کاهش می دهد!!!

کاهش وزن و سم زدایی با یک اسموتی سبز رنگ

یک اسموتی سبز می تواند به طرز شگفت انگیزی سلامت عمومی تان را متحول کند. ما به اندازه کافی و مورد نیاز برای سلامتی مان، از سبزیجات برگ دار استفاده نمی کنیم. با خوردن یک اسموتی سبز می توانیم بر این کمبود غلبه کنیم.

می توانید از کاهو، اسفناج و انواع کلم در اسموتی استفاده نمایید. حتی می توانید قسمت سبز قاصدک، جعفری و آب تره را هم بسته به ذائقه تان به اسموتی اضافه کنید. اگر می خواهید اسموتی شما خوشمزه تر شود، از کمی انبه، موز، سیب، آووکادو یا گلابی استفاده کنید.

در اینجا لیستی از فواید اصلی را که می توانید با خوردن اسموتی سبز به دست آورید برایتان می گوییم:

* کاهش وزن
* وجود آنتی اکسیدان هایی که سلامت عمومی را ارتقاء داده و به مبارزه با بیماری ها کمک می کنند.
* سم زدایی
* زیباتر شدن پوست
* بهبود گوارش
* افزایش قدرت مغز
* تقویت استخوان ها

کمک به کاهش وزن

اسموتی سبز به میزان چشمگیری در کاهش وزن به شما کمک می کند، ویتامین ها، مواد مغذی، کربوهیدرات های سالم، مواد معدنی، چربی سالم و فیبر، تمام این ها نقش مهمی در کاهش وزن دارند. با خوردن اسموتی، می توانید به طور مؤثر، بی خطر و سریع از وزنتان کم کنید، بدون این که به خودتان گرسنگی بدهید. فقط کافی است مصرف روزانه میوه ها و سبزی ها را بیشتر نمایید تا چربی های اضافی و سموم را از بدنتان دفع کنید. ضمناً وقتی سیر باشید و قندخون تان ثابت باشد، گرایش کمتری به اسنک ها خواهید داشت؛ یعنی وزن اضافه نمی کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : قوانین جدید برای کاهش وزن

آنتی اکسیدان ها

اسموتی های سبز، مقادیر قابل توجهی آنتی اکسیدان دارند که سلامت عمومی را تقویت می کند. آنتی اکسیدان ها به غیر از جلوگیری از پیری زودرس، در پیشگیری از سرطان ها نیز بسیار مفیدند. میوه هایی چون توت فرنگی و تمشک آبی سرشار از آنتی اکسیدان هستند. یک اسموتی سبز حاوی میوه ها و سبزی هایی چون پرتقال، هویج، گوجه فرنگی و فلفل دلمه ای است که سرشار از لیکوپن هستند، لیکوپن، آنتی اکسیدان ضدسرطان و ضدالتهابی است.

سم زدایی بدن

اگر به دنبال راهی خوشمزه برای سم زدایی و پاکسازی بدنتان هستید، اسموتی های سبز را انتخاب کنید. روزانه، سموم زیادی در بدنمان جمع می شوند. برای پاکسازی کبد و سم زدایی از بدن، رژیم غذایی را انتخاب کنید که حاوی اسموتی های سبز باشد. خوب است که اسموتی شما حاوی ترکیبات پاک کننده مانند کلم برگ و قسمت سبز قاصدک باشد تا به فرآیند پاکسازی بدنتان کمک کند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : 2 روزه بدن تان را سم زدایی کنید

زیبایی پوست

پوست شفاف و درخشان چیزی است که همه دوستش دارند و به دنبالش هستند. اسموتی ها سرشار از فیبر بوده و به دفع سموم انباشت شده در بدن کمک می نمایند، از این رو می توانید شاهد تفاوت چشمگیری در پوستتان باشید. با این حال مهم است که بدانید اسموتی های سبز، یک شبه پوستتان را متحول نمی کنند. بلکه باید به طور مرتب از آن ها استفاده کنید تا شرایط پوستتان تغییر کند و ظاهری جوان تر و شاداب تر داشته باشید.

بهبود گوارش

اسموتی ها به افزایش متابولیسم و برطرف کردن سندرم روده تحریک پذیر کمک زیادی می کنند. چون اسموتی ها هم حاوی میوه ها هستند و هم سبزی ها، این ترکیب کاملاً جذب بدن شده و بدن به بهترین شکل ممکن آن ها را مصرف می کند. می توانید با خوردن سالاد خانگی هم از این فواید بهره مند شوید، اما زندگی عجولانه امروزی به هر کسی فرصت آماده کردن سالادهای خانگی و لذت بردن از آن ها را نمی دهد، برای همین بهترین شیوه برای بهبود گوارش، خوردن اسموتی است.

تقویت عملکرد مغز

تغذیه سالم به شما کمک می کند تا تمرکز و دقت ذهنی بیشتری داشته باشید. هله هوله ها و فست فودها حاوی قند اضافی و آرد سفید فرآوری شده هستند که ذهن را قفل کرده و سبب گیجی می شوند. اسموتی ها به شما کمک می کنند انرژی بیشتری به دست آورید و کارآمدی و هوشیاری بهتری داشته باشید، در نتیجه نگرانی و اضطراب و تنشتان به طور مؤثر کم می شود.

تقویت و استحکام استخوان ها

این یک حقیقت معروف است که یکی از راه های اصلی استحکام استخوان ها، مصرف کلسیم کافی است. بنا به مطالعات انجام شده، بدن ما کلسیم موجود در کلم برگ را بهتر از کلسیم موجود در شیر جذب می کند. تحقیقات پیشین هم نشان داده بودند که دریافت کلسیم فقط از طریق محصولات لبنی، شیوه سالمی نیست زیرا ترکیباتی چون لاکتوز، کازئین، کلسترول و چربی اشباع موجود در فرآورده های لبنی می توانند موجب بیماری شوند.

امروزه، یکی از داغ ترین سوژه ها میان متخصصین تغذیه و پزشکان، سوپرفودها می باشد. سوپرفودها حاوی ترکیبات منحصربفردی از ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی و فیتوشیمیایی های گوناگون هستند که به ما کمک می کنند به بهترین شرایط سلامتی دست پیدا کنیم. افزودن سوپرفودها به اسموتی های سبز، راهی است بسیار عالی برای ارتقاء ارزش غذایی آن ها. خوراکی هایی چون دانه های کاکائو، گوجی بری، علف گندم و اسپرولینا، تنها چند تا از سوپرفودهایی هستند که می توانید به اسموتی های تان اضافه کنید تا هم به تقویت و سلامت استخوان های تان کمک کرده و هم سلامت عمومی تان را بهتر نمایید.

حالا دیگر از فواید بی شمار مصرف منظم اسموتی ها برای سلامتی آگاه شده اید. جالب است بدانید ترکیبات و اجزای اسموتی های شما بستگی به شیوه مصرف شما دارد؛ یعنی قرار است جایگزین وعده غذایی تان شود یا تنها به عنوان یک اسنک سالم مصرفش می کنید. پیش از هر چیز، سعی کنید مصرف متعادلی از چربی ها، کربوهیدرات ها و انواع پروتئین داشته باشید. برای تأمین نیازتان به کربوهیدرات باید سبزیجات و میوه ها را اضافه کنید، برای تأمین پروتئین، شاهدانه به اسموتی های تان بیفزایید چون فوق العاده اند.

برای تأمین چربی های سالم هم می توانید کره آجیل، آووکادو یا روغن نارگیل به اسموتی های تان اضافه نمایید. اوایل ممکن است انتخاب اجزای مناسب برای اسموتی تان، کار دشواری به نظر برسد اما به محض این که فوایدش را احساس کنید، مطمئناً عاشق این کار سخت خواهید شد!

منبع : سیمرغ

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها