VidMob

عکاسی آنلاین

در تعطیلات نوروز به سفری به یادماندنی می‌روید و فیلم‌های ماندگاری با گوشی‌تان می‌گیرید، اما حوصله، زمان یا تخصص ویرایش ویدئو‌هایتان را ندارید.
کد خبر: ۸۸۷۲۸۸
عکاسی آنلاین

به گزارش جام جم کلیک، اگر دنبال راه چاره‌ای کارآمد هستید تا ویدئو‌ها‌یتان را به آسانی به یک کلیپ ماندگار تبدیل کنید توصیه‌مان به شما استفاده از این اپلیکیشن است.

این اپ بتازگی برای سیستم‌عامل آی‌اواس عرضه شده و بزودی برای اندروید نیز منتشر خواهد شد. اما طرز کار این اپلیکیشن به چه صورت است؟

سازنده‌های این برنامه ایده جالبی را برای آن به کار برده‌اند؛ می‌توانید عکس‌ها و ویدئو‌های روی گوشی‌تان را برای ادیتورهای حرفه‌ای این اپ بفرستید تا در اسرع وقت برا‌یتان ویرایش کنند و یک کلیپ زیبا تحویل‌تان بدهند؛ درست مانند یک عکاسی.

با نخستین ورود به اپلیکیشن ابتدا ثبت نام کنید که به این منظور می‌توانید از حساب کاربری یکی از شبکه‌های اجتماعی فیسبوک، توئیتر یا گوگل استفاده کنید.

در بخش اصلی اپ که با عنوان MobFeed مشخص شده، می‌توانید کلیپ‌های کاربران دیگر این اپ را همراه نام ادیتور مشاهده کرده و آن شخص را به فهرست مورد علاقه‌تان اضافه کنید. در بخش Inbox اپلیکیشن نیز می‌توانید با ادیتورتان صحبت کنید.

ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها