پخش سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» بزودی از این شبکه شروع می‌شود

تولید 4 سریال جدید در شبکه 5

مجموعه کمدی «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» به کارگردانی مسعود کرامتی قرار است پس از ایام محرم از تلویزیون پخش شود.
کد خبر: ۸۴۷۸۳۸
یادداشت‌های یک زن خانه‌دار برملا می‌شود!

به گزارش جام جم سیما، اسماعیل عفیفه - تهیه‌کننده مجموعه «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» - در گفت‌وگو با ایسنا‌ در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه تلویزیون چه زمان قصد دارد این مجموعه را به روی آنتن ببرد، توضیح داد: با توجه به اینکه «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» یک کار کمدی خانوادگی است‌ و شبیه به کارهایی از جنس مجموعه «همسران» است‌، به نظر می‌رسد تلویزیون تصمیم گرفته است،‌ این مجموعه را پس از ایام محرم به روی آنتن ببرد.

او همچنین درباره‌ کمدی بودن این مجموعه یادآور شد: «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» از جنس کمدی‌هایی نیست که لودگی داشته و خنده‌دار باشد‌.

این مجموعه تلویزیونی در 45 قسمت 35 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه و کارگردانی مسعود کرامتی تهیه و تولید شده است.

بنا بر این گزارش، امیرعباس پیام، حامد افضلی، رویا خسرو نجدی، سولماز مرتضی‌وند، پریناز لطف الهی و نسیم عرب‌امیری نویسندگان قسمت‌های مختلف این مجموعه هستند.

«یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» ساختاری اپیزودیک دارد که موضوع اصلی آن استفاده از برخوردهای صحیح زندگی در مسائل روزمره است.

داستان این سریال درباره یک زن خانه‌دار به نام شیوا است که روانشناسی خوانده و به دلیل عدم سرمایه کافی برای تأسیس کلینیک با استفاده از مهارت‌هایش تصمیم می گیرد، یک سایت برای خود راه‌اندازی کند. او اتفاقات زندگی روزمره خودش و اطرافیانش را در آن می‌نویسد و این تجربیات را با خوانندگان وبلاگش که در مورد نوشته‌های او نظر می‌دهند، در میان می‌گذارد.

در این سریال اپیزودیک و خانوادگی، فریبا جدی‌کار و محمود بهروزیان پدر و مادر خانواده هستند که با دختر جوانشان (مونا غمخوار) در یک خانه زندگی‌ می‌کنند.

همچنین شقایق دهقان ‌و امیررضا دلاوری‌ دختر و داماد خانواده‌ هستند که در طبقه دیگری حضور دارند و علی عامل‌هاشمی هم پسر خانواده است که در طبقه‌ای دیگر زندگی می‌کند.

بنابراین گزارش، شقایق دهقان، امیر رضا دلاوری، فرناز رهنما، فلامک جنیدی، علی عامل هاشمی، کاظم سیاحی، فریبا جدی کار، محمود بهروزیان، نعیم شیخ محبوبی، فاطیما حاجتی، پارسیا شکوری و.... بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها