فرناز رهنما به جمع بازیگران سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» پیوست. این سریال را مسعود کرامتی کارگردانی می‌کند. رهنما پیش از این در سریال ساختمان پزشکان نقش نازنین، همسر نیما ( بهنام تشکر) را بازی کرده است.
کد خبر: ۸۰۳۱۴۶
بازیگران جدید برای «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار»

به گزارش جام‌جم سیما، رهنما درباره نقشش در سریال یادداشت‌های یک زن خانه‌دار به فارس گفت: قرار شده که چند شخصیت دیگر به این سریال اضافه شود که من و کاظم سیاح نقش زن و شوهر را بازی خواهیم کرد.

تصویربرداری یادداشت‌های یک زن خانه‌دار سال گذشته برای پخش از شبکه چهار آغاز شد، اما بعد از ضبط 20 قسمت از این مجموعه 45 قسمتی تصویربرداری آن متوقف شد و بعد از تغییر رئیس سازمان صدا و سیما و معاون سیما قرار شد ادامه این سریال در شبکه پنج پیگیری شود.

امیرعباس پیام، سرپرستی نویسندگان سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» را بر عهده دارد و مشغول بازنویسی فیلم‌نامه آن است و قرار است بزودی تصویربرداری از سر گرفته شود.

نقش اصلی این سریال را شقایق دهقان بازی می‌کند و امیررضا دلاوری بازیگر نقش همسر اوست. داستان این سریال درباره شیوا نویسنده وبلاگی به نام «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» است. او اتفاقات زندگی روزمره خودش و اطرافیانش را در آن می‌نویسد و این تجربیات را با خوانندگان وبلاگش که در مورد نوشته‌های او نظر می‌دهند در میان می‌گذارد و...

داستان‌‌های این سریال در یک آپارتمان اتفاق می‌افتد که هر کدام از اعضای خانواده شیوا در یک طبقه آن زندگی‌می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها