اکسپریا Z5 سونی هم داغ می‌شود!

این اخطار را صفحه آبی مرگ مدرن بنامید! با وجود گزارش‌های متعدد درباره اینکه کوالکام، مشکلات مربوط به داغ‌کردن بیش از حد را در نسل دوم تراشه اسنپ‌دراگون 810 خود حل کرده است، هنوز هم شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد این مشکلات در گوشی اکسپریا Z5 سونی در نمایشگاه IFA وجود دارد.
کد خبر: ۸۳۲۴۹۴
اکسپریا Z5 سونی هم داغ می‌شود!

هرچند که باتوجه به اینکه نمونه‌های تست‌شده در نمایشگاه IFA نسخه نهایی اکسپریا Z5 محسوب نمی‌شوند و ممکن است که این مشکلات در نسخه‌نهایی و تجاری آن برطرف گردد.

با این‌ وجود، بسیاری از دیدن این اخطار در هنگام بررسی دوربین اکسپریا Z5 متعجب شده‌اند!

گرمای بیش‌ از حد، اکنون برنامه بسته می‌شود.

جالب است بدانید که این اخطار با وجود اینکه هیچ ویدیویی با کیفیت 4K ضبط نشده بود، به‌نمایش درآمد و علت گرم‌شدن اکسپریا Z5 هنوز مشخص نیست.

پیام فوق، تنها بعد از بررسی امکانات دوربین و گشتن در رابط‌ دوربین نشان داده شده است و برنامه دوربین، بدون هیچ دلیل مشخصی سریع چنین اخطاری را نشان داد.

به نقل از آی تی رسان، به‌علاوه، گوشی اکسپریا Z5 به‌خودی خود، بسیار داغ می‌شود؛ با این‌حال، شاید مسئله «گرمای بیش از حد» در Z5 همانند داغ‌شدن دیگر مدل‌های سری اکسپریا سونی آزاردهنده نباشد.

در نهایت، امیدواریم که سونی و کوالکام بتوانند راهی را برای رفع این مشکل در نسخه‌های نهایی اکسپریا Z5 بیابند.

به‌نظر می‌رسد که اکسپریا Z5 سونی بدون هیچ امکانات تازه‌ و این مشکل بسیاری جدی، راه سختی را برای شکست پرچم‌دار قدرت‌مند سامسونگ در پیش خواهد داشت!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها