به گزارش جام جم کلیک: غلامرضا داداشزاده با بیان این مطلب اظهار کرد: تمامی اپراتورهای PAP موظف هستند پس از دریافت درخواست تخلیه خط از سوی مشترکان خود، موضوع را به شرکتهای مخابراتی اعلام کنند و شرکت مخابرات نیز بایستی حداکثر ظرف مدت 72 ساعت پس از دریافت درخواست، خطوط مشترکان متقاضی را تخلیه کند.
وی با اشاره به اینکه درخواست تخلیه مشترکان شرکت مخابرات ایران نیز باید در همین بازه زمانی از سوی شرکتهای مخابرات استانی انجام شود، افزود: درصورت ارائه درخواست تخلیه از سوی مشترک و عدم اقدام موثر از سوی اپراتور، مشترک میتواند شکایت خود را در سامانه 195 (سامانه پاسخگوئی به شکایات) ثبت کند تا در سریعترین زمان به آن رسیدگی شود.
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری تاکید کرد: هرگونه کوتاهی در مورد تخلیه خطوط مشترکان تخلف محسوب شده و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی مطابق با مقررات با شرکت متخلف برخورد میکند.
منبع: مهر
رئیس مرکز تحقیقات آلودگی هوای دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتوگو با جام جم آنلاین:
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتوگو با جام جم آنلاین:
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
جواد فروغی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
گفتوگو با منوچهر آذری، بازیگر،گوینده،مجری وصداپیشه پیشکسوت رادیو و تلویزیون
فاطمه مجلل در گفتوگو با «جامجم»:
رئیس مرکز تحقیقات آلودگی هوای دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتوگو با جام جم آنلاین: