خیلی پیش از آن‌که ساعت‌های هوشمند به این دنیا پا بگذارند، شرکت ژاپنی کاسیو ساعت‌هایی می‌ساخت که هم تقویم بود، هم آب و هوا را نشان می‌داد و هم در حساب و کتاب کمک می‌کرد. با این پیشینه واقعا تعجب دارد که چرا شرکت به این بزرگی هنوز وارد دنیای ساعت‌های هوشمند نشده است.
کد خبر: ۸۱۶۶۶۶
ساعت‌های کاسیو هم هوشمند می‌شود

خبر خوب این که طبق یک گزارش منتشرشده از سوی وال استریت ژورنال، این اتفاق خیلی زود و احتمالا اوایل سال آینده میلادی رخ خواهد داد البته برای آنهایی که منتظر دیدن شگفتی در فناوری‌های استفاده شده در این ساعت هستند، باید بگوییم زیاد امیدوار نباشند؛ زیرا طبق گزارش مذکور کاسیو اعلام کرده بیشتر تمرکزش را روی راحتی در استفاده و دوام ساعت‌های هوشمندش متمرکز خواهد کرد.

کازوهیرو کاشیو، رئیس جدید شرکت گفته هدف بیشتر تولید ساعتی است که براحتی نشکند، پوشیدنش راحت باشد و حس خوبی به کاربر بدهد. از نظر قیمت هم طبق گفته آقای کاشیو، ساعت‌های هوشمند کاسیو تقریبا هم‌قیمت با اپل اسپورت (349 دلار) خواهد بود.

این ساعت سال آینده و اواخر مارس (فروردین) در بازار آمریکا و ژاپن عرضه خواهد شد و مشتریان اصلی‌اش آقایانی خواهند بود که فعالیت‌های ورزشی خارج از خانه انجام می‌دهند.

(کلیک-ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها