اخبار داغ دنیای بازی

جهان وارکرافت، هیولاسازی در سینما

بتازگی تریل رسمی فیلم «جهان وارکرافت» که براساس یک بازی به همین نام ساخته شده به نمایش درآمده است. همچنین تصاویری از این فیلم در سایت wired منتشر شده که به اورگریم، یکی از اورک‌های فیلم منتسب است.
کد خبر: ۸۰۳۸۵۵
جهان وارکرافت، هیولاسازی در سینما

خلق ظاهر فوق‌العاده باورپذیر اورگریم به مدد ترکیبی از طراحی‌های مفهومی بلیزارد، عکس‌ها و اسکن‌های رابرت کازینسکی، بازیگر نقش اورگریم در فیلم میسر شده است. کارگردان فیلم، دانکن جونز می‌گوید: فناوری دخیل در این امر چیزی فراتر از فناوری صرف «هیولاسازی در سینما» است. ما اکنون فناوری لازم را داریم تا شخصیت‌هایی را از پایه خلق کنیم.

سال گذشته، کازینسکی که از هواداران پر و پاقرص جهان وارکرافت است، با حضور در بلیزکان (کنفرانس بلیزارد) از جلوه‌های ویژه فیلم صحبت کرده و آن را یک پله بالاتر از آثار انیمیشنی خود بلیزارد توصیف کرد. در همان پنل، جونز، فیلم جهان وارکرافت را ترکیبی از آواتار و ارباب حلقه‌ها دانست.

همین یک تصویر کفایت می‌کند تا پیتر جکسون احساس کمبود کند که چرا سه‌گانه اصلی ارباب حلقه‌ها را در سال 2015 کارگردانی نکرد (البته شکی نیست که سه‌گانه اصلی ارباب حلقه‌ها، خود سکوی پرتابی برای سینمای جهان بود). فیلم جهان وارکرافت که از نوشته‌های جی.آر تالکین اقتباس شده در 10 ژوئن 2016، مصادف با 21 خرداد 95 اکران خواهد شد.

انتشار تیزری جدید از Doom4

شرکت بتسدا بتازگی به مخاطبان خود لطف کرده و یک ویدئوی 11 ثانیه‌ای از بازی «دوم 4» منتشر کرده که سه ثانیه از گیم‌پلی بازی را به نمایش می‌گذارد. البته همین مقدار کم هم آن قدر جذاب بود که توجهمان را جلب کرد. در این ویدئو می‌توانیم نمایی از یک شاتگان و یکی از شیاطین جهنمی معروف این سری بازی را ببینیم. ظاهر گرافیکی بازی به معنای واقعی دیدنی و مخوف است. منتظر اطلاعات بیشتر در گزارش ما از نمایش‌های بعدی بازی (احتمالا در E3 امسال) باشید.

تاریخ عرضه R6: Siege

درست است که بازی Division تاخیر خورد و خیلی از منتظران را ناراحت کرد، اما یوبی‌سافت اعلام کرده بازی R6:Siege، تازه‌ترین عنوان از سری Rainbow Six بیست و یکم مهر ماه امسال برای پلتفرم‌های مقصد منتشر خواهد شد.

در این بازی دو تیم پنج نفره در قالب گروگانگیران و نیروی ویژه پلیس با هم درگیر می‌شوند و باید از همه تجهیزات در دست بهره بگیرند تا به دیگری غلبه کنند.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
۰
۰
چاییدن

نیازمندی ها