به گفته‌ MachinGames، ورودی بعدی سری بازی‌های ولفنشتاین، بیشتر یک پیش‌درآمد است تا ادامه؛ زیرا روایت داستان در دهه‌ 1940، اجازه‌ القای حالتی سینمایی‌تر را به سازندگان می‌دهد.
کد خبر: ۷۹۲۰۲۳
سری بعدی بازی‌های ولفنشتاین سینمایی‌تر می‌شود

سازندگان از این فرصت برای پاسخ دادن به بعضی از ایهامات روایی Wolfenstein: The New Order استفاده خواهند کرد. از این دست می‌توان به ماجرای چگونگی دستیابی نازی‌ها به فناوری فوق‌ پیشرفته‌ و پیروزی تاریخیشان اشاره کرد.

بازی Wolfenstein: The Old Blood دو داستان در هم تنیده را در هشت فصل روایت خواهد کرد. با این‌که بازی به نوعی یک بسته‌ الحاقی بر بازی قبلی خواهد بود، اما بیشتر سلاح‌ها، دشمنان و محیط‌های روایت جدید هستند. در عین حال برخی عناصر بازی قبلی مانند سیستم Commander بهبود یافته‌اند. شخصیت اصلی بازی، بی.جی.بلاکوویکز نیز به یک وسیله‌ تازه برای از بین بردن دشمنان مجهز شده است. این سلاح که به شکل لوله‌ای توخالی بوده و به‌صورت تکدستی و دودستی قابل استفاده است، اجازه‌ حملات خوفناکی را به او می‌دهد.

طبق گفته‌ سازندگان، داستان این نسخه به چند ساعت پیش از آغاز New Order ختم خواهد شد. در کنار چند اشاره به نسخه‌ 2001 این سری، یعنی Return to Castle Wolfenstein، انتظار می‌رود به بسیاری از پرسش‌های هواداران این سری پاسخ داده شود.

عرضه‌ Hearthstone برای دستگاه‌های همراه

بلیزارد به‌صورت رسمی از عرضه‌ بازی Hearthstone، یکی از موفق‌ترین آثار این شرکت در سبک بازی‌های استراتژیک در بازار موبایل خبر داد. نسخه‌ موبایلی Hearthstone برای صفحه‌های کوچک‌تر موبایل بهینه‌سازی شده، اما در حجم محتوای آن تغییر خاصی رخ نداده و اگر با نام کاربری کنونی خود به بازی وارد شوید، به همه‌ دسته‌های کارت قبلی خود دسترسی خواهید داشت. تمام موارد و گزینه‌های موجود در نسخه‌ PC و تبلت این بازی در اختیار کاربران تلفن‌همراه خواهد بود. برای تشویق کاربران به دانلود نسخه‌ موبایلی، بلیزارد گزینه‌ای برای آنها قرار داده که در صورت اتمام یک دست بازی روی گوشی موبایل، چه در صورت برد چه باخت، یک دسته کارت کلاسیک از Hearthstone به آنها هدیه خواهد شد.

نسخه‌ موبایلی Hearthstone هم برای اندروید و هم iOS منتشر شده است. نسخه‌ iOS را بسادگی می‌توان پیدا کرد، در حالی که یافتن نسخه‌ اندروید کمی مشکل‌تر است. البته انتظار می‌رود طی روزهای آینده و با مطرح‌تر شدن این نسخه، راحت‌تر بتوان آن را در جستجوها پیدا کرد.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها