مانند سنت هر ساله شرکت اپل، امسال نیز باید در کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل یا همان WWDC منتظر رونمایی از جدید‌ترین نسخه سیستم‌عامل گجت‌های همراه این شرکت با نام iOS‌9 باشیم.
کد خبر: ۷۹۸۹۵۴
آی.‌او.‌اس در یک قدمی به‌روزرسانی

محور این کنفرانس که قرار است هجدهم خرداد برگزار شود، معرفی آی.‌او.‌اس ۹ و ویژگی‌های جدید و بهینه این سیستم‌عامل خواهد بود. بر اساس شنیده‌ها، در نسخه جدید دستیار صوتی اپل با نام سیری از نو طراحی شده و رابط کاربری آن نیز شباهت‌هایی با رابط کاربری اپل‌واچ پیدا خواهد کرد.

یکی دیگر از امکاناتی که ممکن است در کنفرانس توسعه‌دهندگان سال ۲۰۱۵ اپل رونمایی شود، سرویس استریمینگ موزیک اپل با همکاری شرکت بیتس است. البته شایعات زیادی درباره آن به گوش می‌رسد و بعید نیست سرویس استریم موسیقی Beats بعد از کنفرانس WWDC رونمایی شود.

آنچه مشخص است اپل سرمایه‌گذاری زیادی روی بهبود‌های امنیتی این سیستم‌عامل خواهد کرد و رفع باگ‌ها و افزایش پایداری، از موارد حیاتی این نسخه جدید خواهد بود. اما هنوز مشخص نیست تحولی عظیم در رابط کاربری سیستم‌عامل مانند آنچه از نسخه ۶ به ۷ شاهد بودیم رخ خواهد داد یا مانند نسخه‌های ۷ و ۸ این تغییرات جزئی و زیرساختی خواهد بود.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها