چهارمین مدیر پس از خصوصی سازی مخابرات

مدیر اسبق حراست، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران شد

در حالی که کمتر از یک هفته تا زمان برگزاری مجمع عمومی سالیانه مخابرات باقی مانده، مدیرعامل این شرکت تغییر کرد.
کد خبر: ۷۹۶۴۰۱
مدیر اسبق حراست، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران شد

به گزارش جام جم کلیک: بر اساس حکم سید مصطفی سیدهاشمی، رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، امروز شنبه 19 اردیبهشت کاظم ابراهیمی صدر آبادی پس از گذشت حدود 9 ماه از مدیرعاملی شرکت مخابرات ایران خارج و سیداسدالله دهناد، مدیر اسبق حراست و مدیرعامل فعلی شرکت مخابرات قم به عنوان سرپرست جایگزین وی شده است.

این اتفاق در شرایطی رخ داده است که از سوی شرکت مخابرات ایران هیچگونه اطلاع رسانی رسمی در این خصوص صورت نگرفته و اخباری که در این زمینه در رسانه ها منتشر شده بدون ذکر منبع رسمی بوده است.

اما در شرایطی که بنا بر اعلام قبلی قرار بر آن است که مجمع عمومی سالیانه شرکت مخابرات ایران روز پنج شنبه 24 اردیبهشت برگزار شود، تغییر مدیرعامل در فاصله چند روزه تا برگزاری مجمع کمی عجیب به نظر می‌رسد و تا کنون در خصوص چرایی این موضوع توضیحی ارائه نشده و مسئله به روز مجمع موکول شده است.

با این حال بر اساس اتفاقات ماه های اخیر شرکت مخابرات و تاکید دائم مدیران این شرکت در خصوص حدود 300 میلیارد تومان خسارت این شرکت با اجرای طرح همکدسازی تلفن ثابت به نظر می رسد این جابجایی با موضوع مذکور چندان هم بی ارتباط نباشد و تغییرات ایجاد شده در راستای پیگیری جدی تر مخابرات برای اصلاح تعرفه تلفن ثابت صورت گرفته باشد.

کاظم ابراهیمی صدرآبادی پس از صابر فیضی و مظفر پوررنجبر سومین مدیرعامل شرکت مخابرات ایران پس از خصوصی سازی این شرکت بوده است.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها