طراحی بازی کامپیوتری برای مبارزه با آلزایمر توسط یک دانشجوی بازی‌سازی

بازی کامپیوتری ویژه آلزایمر

بازی‌ساز مشهور، ویل رایت دست به ساخت نرم‌افزاری ویژه برای شبکه‌های اجتماعی زده است

ساخت متفاوت‌ترین نرم‌افزار شبکه‌های اجتماعی توسط بازی‌ساز مشهور

ویل رایت یکی از شخصیت‌های شناخته شده در رده بازی‌های کامپیوتری محسوب می‌شود و بسیاری از افراد او را با عناوینی مانند سیمز و سیم‌سیتی و اسپور می‌شناسند ولی پروژه جدید او، یک نرم‌افزار ویژه برای شبکه‌های اجتماعی است.
کد خبر: ۷۹۵۶۹۸
ساخت متفاوت‌ترین نرم‌افزار شبکه‌های اجتماعی توسط بازی‌ساز مشهور

جام جم کلیک: یکی از بازی‌هایی که در طول بیش از یک دهه موفق شده است تا حتی افراد غیر گیمر را نیز به خود جذب کند، بازی سیمز است. این بازی که زندگی روزمره انسان‌ها را شبیه‌سازی می‌کند توسط فردی به نام ویل‌ رایت ساخته شده است؛ برای اینکه درک کنید که ویل رایت در رده بازی‌های کامپیوتری تا چه حد خلاق بوده است باید بدانید که عناوینی مانند اسپور و سیم‌سیتی نیز توسط او ساخته شده‌اند.

ویل رایت در حال کارکردن بر روی یک پروژه جدید است ولی این پروژه برخلاف تصور عمومی، یک بازی کامپیوتری جدید نخواهد بود بلکه ویل رایت در حال ساختن یک نرم‌افزار همراه است. این نرم‌افزار قرار است تا به عنوان یک ابزار جانبی ویژه برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار بگیرد و به کمک آن می‌توان خدمات مختلفی را به شبکه‌های اجتماعی افزود.

از جمله امکانات این نرم‌افزار که Thred نام دارد می‌توان به افزودن استیکر و لینک به تصاویر و اعمال فیلترهای مختلف بر روی آن‌ها اشاره کرد. این برنامه به صورت اختصاصی برای پلتفرم‌های میزبان سیستم‌ عامل iOS ساخته می‌شود و گفته می‌شود که کارکردن با آن به اندازه‌ای آسان خواهد بود که تمامی کاربران بتوانند به سادگی از این برنامه استفاده کامل ببرند.

یکی دیگر از امکانات منحصر به‌فرد این برنامه این است که با بررسی لیست تماس‌های شما می‌تواند تشخیص بدهد که چه افرادی دارای این نرم‌افزار هستند و به این ترتیب به شما پیشنهاد افزودن این افراد به لیست دوستانتان در شبکه‌های اجتماعی محبوبی مانند فیس‌بوک را بدهد.

در مجموع به‌نظر می‌رسد که ویل رایت مانند بازی‌های کامپیوتری خود قصد دارد تا یک امر بسیار ساده را به یک امکان جذاب و کاربردی برای کاربران تبدیل کند. برای دریافت اطلاعات کامل درباره این نرم‌افزار می‌توانید به لینک زیر مراجعه کرده و وارد سایت اصلی این نرم‌افزار شوید:

https://thredhq.com

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها