اقدام شرکت بزرگ ساعت‌سازی تگ هویر برای ساخت یک ساعت هوشمند 1400 دلاری

ساعت اپل را فراموش کنید، ساعت اندرویدی 4.5 میلیون تومانی در راه است

شرکت تگ هویر به عنوان یک کمپانی خوش‌نام در رده ساخت ساعت‌ شناخته می‌شود و در فصل پاییز نیز نخستین ساعت هوشمند خود را برپایه سیستم عامل اندروید و با قیمت نجومی 4.5 میلیون تومان به بازار عرضه خواهد کرد.
کد خبر: ۷۹۳۴۲۱
ساعت اپل را فراموش کنید، ساعت اندرویدی 4.5 میلیون تومانی در راه است

جام جم کلیک: شرکت‌های مختلفی در بازار ساخت ساعت‌های هوشمند در تلاش برای رقابت با شرکت اپل هستند ولی در تمامی محصولاتی که به اسم رقیب دستگاه اپل به بازار عرضه می‌شوند، غیبت یک عنصر ویژه به چشم می‌خورد که این عنصر، لوکس بودن است. محصولات اپل در رده ابزارهای لوکس طبقه‌بندی می‌شوند و به همین دلیل نیز بسیاری از خریداران آن‌ها به صورت چشم بسته و بدون اطلاع از کارایی دقیق محصول برای خرید آن اقدام می‌کنند.

با توجه به همین امر نیز برای عرضه یک محصول قابل رقابت با ساعت هوشمند اپل، نیاز به حضور یک کمپانی که نامی بزرگ در رده محصولات لوکس باشد حس می‌شود که سرانجام با ورود شرکت مشهور سوییسی تگ هویر به این بازار می‌توان انتظار داشت که یک ساعت هوشمند لوکس و قابل رقابت با ساعت اپل، به بازار روانه شود.

ساعت هوشمند تگ هویر با استفاده از سیستم عامل اندروید به بازار مصرف روانه خواهد شد و زمان عرضه این محصول نیز، ابتدای پاییز سال جاری اعلام شده است. از جمله نکات بسیار مهم درباره این ساعت این است که قیمت آن عملا نشانه اصلی لوکس بودن این ساعت هوشمند است زیرا خریداران این محصول باید برای در اختیار گرفتن آن رقم 1400 دلار پرداخت کنند که این رقم تقریبا برابر با 4 میلیون و پانصد هزار تومان است.

شرکت تگ هویر اعلام کرده است که ساعت اندرویدی این کمپانی به یک باتری ویژه مجهز است که مدت زمان 40 ساعت دوام خواهد آورد. همچنینی مدیر ارشد تگ هویر که ژان کلود بیور نام دارد درباره رقابت با ساعت اپل گفت: «امیدوارم که تعداد بسیار زیادی از ساعت اپل به فروش برسد زیرا هرچقدر که افراد بیشتری به سراغ یک محصول خاص بروند، تعداد افرادی که به سراغ محصول متفاوت می‌گردند نیز بیشتر خواهد شد.»

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها