معرفی بازی Don't Touch the Spikes

بازی موبایل: جیک جیک مستون

اگر می‌خواهید مهارت‌های استراتژیک کوچولوهای خانواده را افزایش بدهید، از این بازی استفاده کنید.
کد خبر: ۷۸۲۵۳۱
بازی موبایل: آموزش ناخودآگاه از راه بازی

جام جم کلیک: متاسفانه هنوز در کشور ما آنچنان که شایسته است به بحث مزیت‌های بازی‌های رایانه‌ای پرداخته نشده است. اکثر صحبت‌هایی که شده یا می‌شود، اغلب روایت‌هایی تیتروار از پیام‌هایی است که از جایی به گوش فرد رسیده و به ندرت شاهد تحلیل و بررسی مبسوط و دقیق هستیم. با این وجود، تاثیر مثبت پرداختن به بازی‌های رایانه‌ای (تا حدی که از اعتدال خارج نشود؛ که آن هم از فرد به فرد تفاوت دارد) قابل انکار نیست. امروز قصد داریم یک بازی همراه ایده‌ال برای تقویت هوش و تربیت بازیکن به شما معرفی کنیم. عنوانی که سبک جورچین را با نقش‌آفرینی ترکیب کرده است.

اغلب بازی‌های نقش‌آفرینی داستان محور هستند. از این رو، مخاطب ایرانی اغلب به علت عدم تسلط روی زبان اصلی اثر، خیلی زود از آن زده می‌شود. قطعا پیچیدگی ساختاری و زیر و زِبَرهای بسیار این بازی‌ها نیز در این رویگردانی بی‌تاثیر نیست. بنابراین مایه‌ی مسرت است که گهگاهی شاهد یک بازی نقش‌آفرینی ساده باشیم تا با استفاده از آن بتوانیم مخاطبان جدیدی را به قشر نقش‌آفرینی‌باز اضافه کنیم.

بازی Battle Camp ساختار پیچیده‌ای ندارد. در آن از فنون هزارتوی نقش‌آفرینی‌های استراتژیک خبری نیست. کنترل مبارزات توسط یک سیستم جورچین انجام می‌شود. با جور کردن چند خانه با یکدیگر (که کلا از پنج عنصر تشکیل شده‌اند)، هیولای مربوط به همان عنصر اقدام به حمله می‌کند.

با گشت و گذار در دنیای BC، می‌توانید هیولاهای بیشماری را پیدا کرده و به گروه خود اضافه کنید که هرکدام ظاهر و مهارت‌های مختص به خود را دارد. در کنار طی کردن جهان وسیع این بازی، می‌توانید دوستانتان را هم به چالش دعوت کرده و با آن‌ها مبارزه کنید.

ترکیب یک گرافیک فوق‌العاده جذاب و دوست داشتنی به همراه موسیقی دلنشین، با گیم‌پلی ساده از نظر ساختاری، اما عمیق از نظر فرصت‌های ممکن، این بازی را به یک عنوان ایده‌آل برای تقویت مهارت‌های بازشناختی و استراتژیک کودکان تبدیل کرده است. قطعا دقت داشتن در چگونگی ترکیب عناصر، بازشناخت آن‌ها از یکدیگر و تصمیم بین این که "به یک حمله‌ی سه خانه اکتفا کنیم" یا "پنج خانه را پشت هم ردیف کنیم تا بیشترین صدمه را بزنیم" و... تاثیر مثبتی به مراتب بیشتر از بازی‌های جورچین ساده خواهد داشت.

علاوه بر این‌ها، بازی دارای سیستم پرورش هیولا و تربیت آن‌هاست. به این معنا که با تغذیه‌ی هیولاهای ضعیف‌تر به هیولاهای قوی‌تر، می‌توانید تیمی بهتر و مفیدتر بسازید. همین یک ساختار به تنهایی قادر است ارجحیت کیفیت بر کمیت را به بازیکن جوان ما یاد بدهد.

سوای این‌ها، عناصر جالب دیگری در بازی وجود دارد که در یاددهی نظم به کودک بی‌اثر نخواهد بود. به عنوان مثال، طبق سیستمی که دیگر به استاندارد بازی‌های مجانی تبدیل شده، در صورتی که هر روز با یک فاصله‌ی زمانی معین به بازی سر بزنیم، می‌توانیم یک بخت‌آزمایی مجانی انجام داده و به یک هیولای جدید دست پیدا کنیم. همچنین شرکت در مبارزات و پی گرفتن مراحل، در صورتی که نسخه‌ی مجانی را بازی کنید، مستلزم استفاده از "نوبت" است که با نماد آذرخش در بالای صفحه به نمایش درمی‌آید. با هر بار اقدام به انجام یک مرحله یا شکست در آن، مقداری از این اعتبار کاهش می‌یابد، تا جایی که برای پر شدن مجدد آن باید از بازی خارج شده و مدتی به انتظار بنشینید. همه‌ی این‌ها در کنار یکدیگر در بهبود مهارت‌های فکری و ذهنی کودک موثر خواهد بود.

ذکر این نکته ضروری است که در زمان انجام این بازی باید به اینترنت متصل باشید. همچنین برای انجام این بازی سرویس‌های 512kbps به بالا را توصیه می‌کنیم.

عنوان بازی: Battle Camp

سیستم عامل: اندروید، آی.او.اس

سازنده: PennyPop

سبک: نقش‌آفرینی، جورچین

دانلود رایگان بازی Battle Camp برای اندروید

دانلود رایگان بازی Battle Camp برای iOS

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نا شناس
United States
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
۰
۰
خرید درون برنامه ای است در كشور ما قابل دستیابی نیست
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها