اگر حال و حوصله‌ی جورچین‌های پیچیده را ندارید، اما تنوع هم برایتان مهم است، این بازی مختص شماست!
کد خبر: ۷۷۵۹۷۷
بازی موبایل:  یک جورچین خوشمزه

جام جم کلیک: تا اینجا جورچین‌های زیادی را برایتان معرفی کرده‌ایم. بینشان پیچیده داشته‌ایم، ساده داشته‌ایم، زشت و زیبا هم داشته‌ایم. وجه تمایز این عنوان در ساده بودنی است که همراه تنوع ارائه می‌کند. در این نمونه خبری از حرکت دادن مهره‌ها نیست. کافی است مجموعه‌های همرنگ سه به بالا را پیدا کرده، روی یکی از خانه‌هایش ضربه بزنید تا کل مجموعه حذف شود. این سبک بازی قطعا برای کسانی که تازه می‌خواهند پا به دنیای جورچین بگذارند ایده‌ال است. اما جوس فلای چیزی فراتر از یک عنوان ساده و دم دستی است.

اول باید اشاره‌ای به گرافیک جذاب بازی داشته باشیم که استایلی مشابه بازی Cut the Rope (عنوانی با طرفداران خاص خود در ایران) دارد. همه چیز شفاف و روشن کار شده و انیمیشن‌های شخصیت‌های بازی واقعا به دل می‌نشیند. موسیقی آن هم با این که شاید نتوان به ماندنی دانستش، به خوبی با فضای بازی همسان است.

سازندگان خوب توانسته‌اند به بازی تنوع ببخشند. در هر مرحله، چند صفحه وجود دارد. هر صفحه یک ورودی و یک خروجی دارد. از ورودی مایعی سبزرنگ (که بازی آن را چمن می‌خواند) وارد شده و بازیکن باید با حذف خانه‌ها راه را برایش باز کند. به محض باز شدن راه تا خروجی، به صفحه‌ی بعد رفته و بازی را از سر می‌گیریم. این کار تا رسیدن به صفحه‌ی آخر یا انجام ماموریت محوله (نجات حیوانات اسیر با رساندن چمن به آنها) ادامه پیدا می‌کند.

این بازی زیبا را به تمام علاقمندان بازی‌های فکری توصیه می‌کنیم.

عنوان بازی: Juice Fly

سیستم عامل: اندروید

سازنده: Ezjoy

سبک: تفننی، جورچین

دانلود رایگان بازی Juice Fly برای اندروید

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها