به تازگی آقای جونگو کیم‌، گجتی طراحی کرده است که مثل یک سینمای خانواد‌گی عمل می‌کند و شما می توانید با اتصال حافظه فلش، فیلم و یا تصویر مورد نظر خود را ببینید.
کد خبر: ۷۷۰۳۶۵
سینمای خانوادگی همراه

جام جم کلیک: اگر اهل پیک نیک نیستید و یا سپری کردن مدت زیادی در خارج از خانه شما را خسته می‌کند، با پیشرفت دنیای تکنولوژی در طراحی گجت‌ها نباید دیگر نگران این امر باشید. سینمای خانواد‌گی یکی‌ از وسایل الکترونیکی‌ است که تقریبا همه ما یکی‌ از آنها را در خانه‌هایمان داریم، اما آیا تا به حال فکر کرده‌اید که یک سینمای خانواد‌گی در بیرون از خانه به همراه خود داشته باشید.

به تازگی آقای جونگو کیم‌، گجتی طراحی کرده است که مثل یک سینمای خانواد‌گی عمل می‌کند و شما می توانید با اتصال حافظه فلش، فیلم و یا تصویر مورد نظر خود را ببینید. این دستگاه از پروژکتور و بلندگو که به شکل طبقه‌ای بر روی هم قرار می‌گیرند، تشکیل شده است و بلندگوها از طریق بلوتوث با مغز اصلی‌ و یا پروژکتور ارتباط برقرار می‌کند. پروژکتور این دستگاه از نوع DLP است و تراشه DMD در نظر گرفته شده رنج کنتراست بالایی را برای تصویر ایجاد می‌کند. تمامی قطعات این دستگاه از طریق بلوتوث HI-FI به یکدیگر متصل می شوند و شما می‌توانید تا ساعت ها از این دستگاه برای تماشای تصویر و یا فیلم مورد نظر در هر جایی که باشید، لذت ببرید.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها