بحران فروش تلفن‌های همراه سامسونگ را فراموش کنید، این شرکت در آستانه افتتاح یکی از مدرن‌ترین مراکز جهان در قلب جغرافیایی فناوری اطلاعات یعنی سیلیکن ولی است.
کد خبر: ۷۶۱۶۰۱
امپراتوری سامسونگ در سیلیکن ولی

جام جم کلیک: شرکت سامسونگ در طول چند ماه گذشته با فشار بسیار زیادی روبرو بوده است و عدم توفیق مورد نظر در بازارهایی مانند تلفن همراه هوشمند موجب شده است تا بسیاری فکر کنند که این شرکت اوضاع خوبی ندارد ولی اگر بخواهید به واقعیت امر نگاه کنید تنها کافی است تا کاخ جدید امپراتوری سامسونگ در سیلیکن ولی را مشاهده کنید تا بفهمید که تعریف بحران برای شرکت بزرگی مانند سامسونگ با تعریف ما از بحران تا چه‌اندازه متفاوت است.

سیلیکن ولی بهشت فناوری محسوب می‌شود و شرکت‌هایی مانند اپل، فیس‌بوک، گوگل و ... مراکز اصلی خود را در این منطقه از آمریکا بنا کرده‌اند و در این میان سامسونگ نیز در حال تکمیل پروژه مرکز اصلی و رویایی خود است که در تصویر می‌توانید مشاهده کنید که دست‌یابی به این هدف تا چه‌اندازه برای این شرکت نزدیک است.

این مرکز قرار است تا کانون تمرکز نوابغ این شرکت را به خود اختصاص بدهد و بدون شک می‌توان انتظار داشت که با افتتاح این ساختمان فوق‌العاده مجلل، وجهه جهانی سامسونگ نیز بهبود بیابد. این مرکز به آخرین فناوری‌های ممکن مجهز است و حتی برای طراحی ستون‌های آن نیز از آخرین فناوری برای ایجاد اشکال زیبا استفاده شده است و ظاهر ستون‌ها با کمک طرح‌های خروجی از چاپگرهای سه‌بعدی تزئین خواهند شد. سامسونگ قصد دارد تا این ساختمان را به‌ مرکز مدیریت خود تبدیل کند و با توجه به تغییرات گسترده در زمینه طراحی و خدمات محصولات، می‌توان انتظار داشت که سامسونگ بتواند با ورود به این مرکز جدید به دوران اوج خود بازگردد.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها