تولید ماژول‌های ePoP آغاز شد

سامسونگ حافظه رم و فلش را ترکیب کرد

پیوستن طراح مشهور بین‌المللی به سامسونگ موبایل می‌تواند موجب ایجاد یک جهش بزرگ در طراحی ظاهری محصولات این شرکت گردد.
کد خبر: ۷۶۰۰۲۴
طراح جدید سامسونگ آماده ایجاد انقلاب در طراحی ظاهری محصولات

جام جم کلیک: شرکت سامسونگ پس از سپری کردن سالی ناامیدکننده در صنایع تلفن همراه به دنبال راهکارهای متعددی برای بهبود شرایط و بازگشت به اوج است و در این میان یکی از اقدامات این شرکت را می‌توان انتصاب یک مدیر جدید برای بخش طراحی بین‌المللی محصولات دانست، لی بون تائه به تازگی از سوی مدیریت کل امپراتوری سامسونگ یعنی یو بو کیون، به این سمت گمارده شده است تا تغییرات مورد نیاز را با خود به همراه بیاورد.

لی بون تائه پیش از این سمت مدیر ارشد اجرایی در شرکت طراحی بریتانیایی Tangerine را برعهده داشت که جالب است بدانید که این شرکت توسط طراح افسانه‌ای اپل یعنی جانی ایو پایه‌گذاری شده است. یکی از مهم‌ترین و مشهورترین طراحی‌های انجام شده توسط بون تائه را می‌توان طراحی محیطی زیبای کلاس تجاری خطوط هواپیمایی مشهور بریتیش ایرویز دانست که در آن صندلی‌ها به شکل حرف S قرار گرفتند تا فضای بیشتری برای مسافران در هواپیما پدید بیاید.

شایان ذکر است که 8 ماه پیش نیز سامسونگ به یک سری تغییرات عمده در میان کارمندان بخش طراحی خود دست زد و در این بخش نیز بسیای از افراد را مرخص کرده و طراحان جدیدی را به جای آن‌ها استخدام کرد. در این میان تنها نکته کاملا واضح این است که سامسونگ دریافته است که تنها قدرت سخت‌افزاری برای جذب مشتریان عمومی کافی نخواهد بود و نیاز به یک طراحی ویژه در این شرکت حس شده است و باید منتظر وقوع یک انقلاب در زمینه طراحی ظاهری محصولات با رهبری لی بون تائه و در تلفن‌های همراه شرکت سامسونگ بود.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها