با نزدیک شدن به کنفرانس سالانه CES اغلب کمپانی‌ها در حال آماده کردن خود برای نمایشگاه هستند و گه‌گاهی نیز اطلاعاتی را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند.
کد خبر: ۷۵۵۳۴۲
ایسوس محصول مجهز به زوم اپتیکال را به‌صورت رمز معرفی کرد

به گزارش جام جم کلیک: با نزدیک شدن به کنفرانس سالانه CES اغلب کمپانی‌ها در حال آماده کردن خود برای نمایشگاه هستند و گه‌گاهی نیز اطلاعاتی را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند.

امروز کمپانی صاحب نام ایسوس یک تیزر تبلیغاتی را منتشر کرده است که در نگاه اول چندان معنی و مفهوم خاصی ندارد اما با کمک یک علم خاص می‌توان به منظور ایسوس پی برد. خب اگر واقع بین باشیم، ایسوس برای لو دادن برخی از اطلاعات محصول آینده‌اش بهترین راه را برگزیده است.

در این تیزر تبلیغاتی متن در پس‌زمینه‌ای شبیه به آلومینیوم تراش خورده نمایش داده می‌شود که معنای آن “ببین آنچه را که سایرین نمی‌توانند ببینند” است. اما در طول این تیزر کد‌هایی پخش می‌شود که “مورس” نامیده می‌شود و در ابتدا هیچ معنی‌ای ندارند اما با ترجمه آن‌ها می‌توان به کلمه زوم اپتیکال دست یافت.

پس منظور ایسوس از این تیزر تبلیغاتی این است که به‌زودی شاهد معرفی یک محصول با زوم اپتیکال از سوی این شرکت خواهیم بود.

تاکنون ویژگی زوم اپتیکال را در اسمارت فون‌های زیادی مشاهده نکردیم و تنها سامسونگ اقدام به چنین کاری کرده بود که با استقبال زیادی نیز مواجه نشد. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که این محصول را که ایسوس به نمایشگاه CES 2015 خواهد آورد، ضخامتش فدای زوم اپتیکال شده یا خیر.

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها