ساخت یک اسکوتر برقی با قابلیت تعویض سریع باتری

رونمایی از متفاوت‌ترین موتور برقی جهان در نمایشگاه CES

زمان زیادی تا کنفرانس CES 2015 باقی نمانده و اغلب کمپانی‌ها در حال کار بر روی پرچم‌دار جدید خود هستند تا در این مراسم از آن رونمایی کنند و سایر پرچم‌داران را به چالش بکشند.
کد خبر: ۷۴۷۱۰۲
سامسونگ دعوت نامه کنفرانس CES 2015 را ارسال کرد

به گزارش جام جم کلیک: زمان زیادی تا کنفرانس CES 2015 باقی نمانده و اغلب کمپانی‌ها در حال کار بر روی پرچم‌دار جدید خود هستند تا در این مراسم از آن رونمایی کنند و سایر پرچم‌داران را به چالش بکشند. اما اکنون سامسونگ دعوتنامه رسمی خود را برای مراسم مذکور ارسال کرده است تا پیش از سایر کمپانی‌ها زمان و مکان دقیق کنفرانس خود را مشخص نماید.


این دعوتنامه برای ساعت‌های 2 و 6:30 بعد از ظهر پنجم ژانویه تنظیم شده است و سامسونگ در این زمان کنفرانس خبری و مراسم رونمایی از محصول جدید خود را برگزار خواهد کرد. به احتمال زیاد سامسونگ همانند همیشه با دستی پر از ویژگی‌ها و امکانات وارد کنفرانس می‌شود و پرچم‌دار آینده خود را که گلکسی S6 نام خواهد دارد، معرفی می‌کند. البته احتمال می‌رود که در کنار این محصول اسمارت فون‌های دیگری نظیر S6 mini و یا S6 Zoom نیز معرفی شوند.

تاکنون خبری در خصوص مشخصات کامل پرچم‌دار آینده سامسونگ منتشر نشده است و تمام اطلاعات موجود در حد شایعه هستند و هیچ کدام از آن‌ها را سامسونگ تایید یا رد نکرده است. فقط از این مطمئن هستیم که نام پرچم‌دار بعدی این شرکت گلکسی S6 خواهد بود.

به نظر شما گلکسی S6 باید چه مشخصات و ویژگی‌هایی داشته باشد تا بتواند پرچم‌داری تمام عیار برای سامسونگ باشد؟

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها