حمایت گوگل از اکران فیلم The interview در صفحه اصلی این موتور جستجو

گوگل در صفحه اصلی خود از فیلم مصاحبه حمایت کرد

یکی از فعالان حامی دموکراسی به نام پارک سانگ هاک در اقدامی عجیب قصد دارد تا با کمک بالون‌های ویژه‌ای، نسخه‌های فیلم مصاحبه را از طریق آسمان این کشور به دست مردم کره برساند.
کد خبر: ۷۵۵۰۱۰
فیلم مصاحبه در کره شمالی از آسمان می‌بارد

جام جم کلیک: فیلم مصاحبه با رخدادی به نام هک شدن سونی پیکچرز به یکی از مشهورترین فیلم‌های تاریخ تبدیل شده است ولی در برخی از کشورها مانند کره شمالی که محل رخ دادن این فیلم (و یکی از محل‌های احتمالی وقوع هک سونی پیکچرز) است، دیدن این فیلم برای مردم غیرممکن خواهد بود.

در این میان یکی از فعالان حامی دموکراسی به نام پارک سانگ هاک که از اهالی کره جنوبی است تصمیم دارد تا با یک روش بسیار منحصربه‌فرد به سراغ شکستن این حصارها برود و فیلم را به دست مردم کره شمالی برساند. در این میان راه‌های زمینی کاملا از نظر نظامی بسته شده‌اند و راه‌های هوایی نیز توسط سیستم‌های پدافند و رادارهای پیشرفته کنترل می‌شوند ولی این اوامر موجب نشده است تا سانگ هاک از این برنامه منصرف شود بلکه او با استفاده از بالون‌های ویژه‌ای برای فرستادن فیلم‌ها به صورت غیرقابل ردیابی شدن با رادار اقدام خواهد کرد.

در این میان تعداد فیلم‌های ارسالی برابر با 100 هزار نسخه خواهد بود که این نسخه‌ها در دو فرمت دی‌وی‌دی و فلش دیسک خواهند بود تا بتوان راحت‌تر آن‌ها را مشاهده کرد. در این میان در کشور کره شمالی افراد اندکی به امکاناتی مانند پخش‌کننده تصویری و کامپیوتر مجهز هستند ولی این افراد نیز می‌ترسند تا حتی نام مصاحبه را در اینترنت جستجو کنند زیرا رهبر کره شمالی نشان داده است که در این زمینه چندان باجنبه نیست و به این ترتیب با اقدام سانگ هاک می‌توان انتظار داشت که افرادی بتوانند با کم‌ترین ریسک دستگیری در کره شمالی به تماشای این فیلم بپردازند.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها