حمایت گوگل از اکران فیلم The interview در صفحه اصلی این موتور جستجو

گوگل در صفحه اصلی خود از فیلم مصاحبه حمایت کرد

موتور جستجوی گوگل در صفحه نخست خود با یک پیام از آزادی انتشار داده‌ها در اینترنت دفاع کرده و به صورت غیرمستقیم از فیلم The interview نیز نام برده و از اکران این فیلم پشتیبانی کرد.
کد خبر: ۷۵۴۰۱۷
گوگل در صفحه اصلی خود از فیلم مصاحبه حمایت کرد

جام جم کلیک: ماجرای فیلم جنجالی مصاحبه و پس‌لرزه‌های ماجرای هک شدن سونی پیکچرز به‌نوعی به یک دعوای بزرگ تبدیل شده است و در این میان هر کس سمتی را برای خود در این جنگ انتخاب می‌کند و در این میان بزرگ‌ترین موتور جستجوی جهان یعنی وب‌سایت گوگل به‌طور غیرمستقیم به حمایت از اکران فیلم سونی پیکچرز پرداخته است.

در صفحه اصلی گوگل و در آستانه سال نو میلادی دو موضوع به‌شدت به چشم می‌آیند که یکی از آن‌ها تصویر یک حلقه گل و نمادی از کریسمس است و دیگری متنی است که در زیر کادر جستجو به نمایش درآمده است. در این متن که تصویر آن را نیز می‌توانید مشاهده کنید نوشته شده است:

«ماموریت ما این است که اطلاعات جهان را قابل دست‌یابی نماییم، بله حتی فیلم‌های ست روگان»

شایان ذکر است که ست روگان یکی از دو هنرپیشه نقش‌های اصلی فیلم The interview است که این فیلم در محوریت دعوای آمریکا و کره شمالی قرار دارد. در این میان و علیرغم تهدید دولت کره شمالی مبنی بر آغاز جنگ با آمریکا بازهم مسئولان سونی پیکچرز با دریافت حمایت از سوی شرکت‌های بزرگ و حتی دولت آمریکا تصمیم دارند تا به اکران این فیلم بپردازند و در این میان در مدت زمان کوتاهی از پخش آنلاین این فیلم، رقم 15 میلیون دلار به‌عنوان درآمد فروش آنلاین مصاحبه ثبت شده است که نشان می‌دهد مردم به‌شدت برای دیدن این فیلم راغب هستند و البته شاید اگر این ماجراها رخ نمی‌داد این فیلم به نیمی از این شهرت و محبوبیت نیز دست نمی‌یافت.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها