پرسش و پاسخ: عدم شناسایی آی‌پاد در رایانه

بهروز رحیمی از اراک: من یک آیپاد دارم. آن را به هر رایانه و لپ‌تاپی وصل می‌کنم درست است و شناسایی می‌شود، اما روی رایانه خودم به محض وصل کردن پیغام Disconnect می‌دهد.
کد خبر: ۷۵۴۳۷۶
پرسش و پاسخ: عدم شناسایی آی‌پاد در رایانه

بهروز رحیمی از اراک: من یک آیپاد دارم. آن را به هر رایانه و لپ‌تاپی وصل می‌کنم درست است و شناسایی می‌شود، اما روی رایانه خودم به محض وصل کردن پیغام Disconnect می‌دهد. بایوس و درایورها را به‌روزرسانی کردم، ویندوز را هم عوض کردم، حتی با لینوکس و نسخه‌های مختلف ویندوز امتحان کردم ولی موفق نشدم. صدای وصل شدن می‌دهد، اما سریع دیسکانکت می‌شود. فقط روی رایانه خودم شناسایی نمی‌شود و روی سیستم‌های دیگر سالم است. در ضمن ویندوز رایانه من 1/8 است.

پاسخ کلیک: ابتدا باید کاملا مطمئن شوید مشکل از درایورها نیست. برای اطمینان از این موضوع یک‌بار دیگر نرم‌افزارهای مرتبط با itunes را از کنترل‌پانل حذف و آخرین نسخه از این نرم‌افزار را روی رایانه‌ خود نصب کنید.

در ادامه چنانچه از درگاه‌های جلوی کیس برای اتصال کمک می‌گیرید، پیشنهاد می‌کنیم این کار را نکنید و یک‌بار نیز درگاه پشت کیس را امتحان کنید. همچنین سعی کنید درگاه‌های مختلف را آزمایش کنید.

چنانچه هیچ‌یک از موارد پاسخگوی مشکل نباشد و با توجه به این‌که ویندوز را نیز دوباره نصب کرده‌اید و تقریبا تمام راه‌حل‌های احتمالی را مورد بررسی قرار داده‌اید، احتمال دارد مشکل از ولتاژ درگاه یو.اس.بی‌ باشد.

در مواردی که کاربران با مشکلاتی شبیه مشکل شما مواجه بودند، این مشکل ناشی از ولتاژ درگاه یو.اس.بی‌ بوده و به طرز عجیبی با استفاده از یک هاب یو‌.اس.‌بی مجهز به کابل مجزای منبع تغذیه رفع شده است. روش کار به این شکل است که شما باید یک هاب یو.‌اس‌.بی تهیه ‌کنید که به دریافت برق از منبع تغذیه مجزا مجهز باشد. کابل تغذیه برق را متصل کرده و کابل اتصال به رایانه را نیز به‌طور مجزا به درگاه یو.‌اس‌.بی متصل ‌کنید. در ادامه آیپاد خود را با هاب یو.‌اس‌.بی به رایانه متصل ‌کنید. بسیاری از کاربران با استفاده از این روش موفق شده‌اند، از دستگاه استفاده کنند.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها