پرسش و پاسخ: مشکل گواهینامه‌های امنیتی مرورگر

حمیدرضا: وقتی مرورگر اینترنت اکسپلورر را باز می‌کنم پیغام خطای امنیتی نمایش داده می‌شود. وقتی هم که روی آن کلیک می‌کنم و وارد سایتی مانند یاهو می‌شوم هنگام ارسال ایمیل نمی‌توانم فایلی را همراه با متن ارسال کنم. فایرفاکس هم کلا وارد یاهو نمی‌شود.
کد خبر: ۷۴۵۹۴۹
پرسش و پاسخ: مشکل گواهینامه‌های امنیتی مرورگر

حمیدرضا: شما فقط سوال‌های آسان را جواب می‌دهید؟ قبلا هم برایتان این سوال را فرستادم ولی جوابی نگرفتم. وقتی مرورگر اینترنت اکسپلورر را باز می‌کنم پیغامی به این صورت نمایش داده می‌شود:

Continue to this website (not recommende)

وقتی هم که روی آن کلیک می‌کنم و وارد سایتی مانند یاهو می‌شوم هنگام ارسال ایمیل نمی‌توانم فایلی را همراه با متن ارسال کنم. فایرفاکس هم کلا وارد یاهو نمی‌شود.

پاسخ کلیک: جناب آقای حمیدرضای عزیز، ما همواره سعی می‌کنیم به تمام پرسش‌ها پاسخ دهیم اما با توجه به حجم زیاد پرسش‌های ارسالی کاربران و فضای محدود کلیک نمی‌توانیم به تمام آنها پاسخ دهیم. همچنین بارها ذکر شده است تنها به مواردی پاسخ داده می‌شود که نام و نام خانوادگی فرد سوال‌کننده نیز ذکر شده باشد! پس به ما حق بدهید وقتی بخواهیم برخی سوالات را به‌دلیل محدودیت فضای کلیک پاسخ ندهیم و ابتدا از پرسش‌هایی صرف‌نظر کنیم که بدون ذکر مشخصات فرستنده برای ما ارسال شده‌اند. متاسفانه شما نیز نام خود را عنوان نکرده‌اید و نام حمیدرضا را نیز از آیدی ایمیل شما تشخیص دادیم.

درباره پیغام خطایی که برایتان به‌نمایش درمی‌آید توجه داشته باشید که این پیغام مربوط به گواهینامه‌های امنیتی سایت‌ها می‌شود. اصولا گواهینامه امنیتی یاهو مشکلی ندارد و نباید چنین خطایی برای شما نمایش داده شود اما حالا که با این مشکل مواجه هستید چند احتمال وجود دارد که به شرح زیر است:

1ـ ممکن است تاریخ و ساعت رایانه‌ شما به‌هم ریخته باشد. نمایش اشتباه ساعت و تاریخ می‌تواند باعث این خطا شود.

2ـ ممکن است رایانه‌ شما آلوده به ویروس باشد. این ویروس با هدایت شما به صفحات جعلی قصد سرقت رمز عبور شما را دارد و مرورگر نیز گواهینامه جعلی را شناسایی کرده و به شما اخطار می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریع‌تر رایانه‌ خود را با یک ویروس‌یاب قدرتمند بررسی کنید.

درباره مشکل با مرورگر فایرفاکس نیز مطمئنا گواهینامه‌های امنیتی مشکل‌ساز هستند و تفاوت در صرف‌نظر از اصالت گواهینامه‌ها در اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس موجب دسترسی نداشتن به یاهو می‌شود.

توجه: لطفا در سوالاتی که برای ما ارسال می‌کنید علاوه بر ذکر نام و نام خانوادگی، نسخه‌ سیستم‌عامل مورد استفاده و نسخه‌ نرم‌افزار مورد بحث را نیز دقیقا قید کنید، زیرا در هر سیستم‌عامل و هر نسخه از نرم‌افزار ممکن است پاسخ متفاوت باشد.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها