ابتکاری نو برای موبایل های اندرویدی

تبدیل گوشی هوشمند به رایانه رومیزی

این داک 35 دلاری می تواند امکان اتصال گوشی به صفحه نمایش و سایر تجهیزات مرتبط با رایانه رومیزی را فراهم سازد.
کد خبر: ۷۵۰۱۹۶
تبدیل گوشی هوشمند به رایانه رومیزی

جام جم کلیک: با اینکه گوشی های هوشمند امروزی از توان پردازشی بسیار بالایی برخوردارند، اما شاید هنوز هم استفاده از رایانه رومیزی برای بسیاری از کاربران ساده تر باشد. اما اگر نمی خواهید خرجی دوباره داشته باشید و پول هنگفتی بابت خرید تجهیزات مختلف یک رایانه رومیزی دهید، می توانید از ابزار جدیدی که «اندرومیوم» (Andromium) نام دارد استفاده کنید.

در حال حاضر اگر کسی بخواهد از گوشی اندرویدی خود به عنوان پردازنده رایانه رومیزی استفاده کند، چاره ای جز روت کردن آن پیش رو ندارد. اما اندرومیوم می تواند راه حلی برای این مشکل باشد. این وسیله 35 دلاری و نرم افزار ویژه آن می تواند امکان اتصال گوشی اندرویدی به انواع تجهیزات مرتبط با رایانه رومیزی را فراهم سازد.

البته این نخستین بار نیست که وسیله ای این چنینی برای گوشی های همراه طراحی می شود. پیش از این، شرکت موتورولا نیز برنامه ای مشابه با نام «موتورولا وب تاپ» (Motorola Webtop) داشت که البته فقط با گوشی های ساخت این شرکت همخوانی داشت.

با اینکه شاید این وسیله در کشورهای پیشرفته چندان مورد استقبال قرار نگیرد، اما بی تردید در بسیاری از کشورهای در حال توسعه که امکان خرید یک رایانه رومیزی برای بسیاری از مردم وجود ندارد، این وسیله می تواند به عنوان راه حلی ارزان قیمت تر مورد استقبال قرار گیرد.

صالح سپهری فر
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
mr pouri
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
۰
۰
آقا اینجا كی میاد؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها