در بسیاری از فیلم‌هایی که تعقیب و گریز چاشنی‌ فیلم است همیشه شخص منفور با قهرمان داستان تماس می‌گیرد و برای اینکه او‌ را نشناسند صدای خود را با استفاده از ابزاری تغییر می دهد.
کد خبر: ۷۴۹۸۳۷
کوچکترین دستگاه تغییر صدا

جام جم کلیک: در بسیاری از فیلم‌هایی که تعقیب و گریز چاشنی‌ فیلم است همیشه شخص منفور با قهرمان داستان تماس می‌گیرد و برای اینکه او‌ را نشناسند صدای خود را با استفاده از ابزاری تغییر می دهد. شاید به دفعات خواسته اید که با تغییر صدای خود، دوستان خود را غافلگیر کنید و یا با آنها شوخی‌ کنید ‌اما همیشه دست آخر نمی توانید خود را کنترل کنید و می‌خندید.

نرم افزارهای متعددی تحت سیستم عامل آندروید طراحی شده‌اند که تغییر صدا را امکان پذیر می کنند اما این نرم‌افزارها به صورت آنلاین قابل استفاده نیستند و شما ابتدا می‌بایست صدای خود را ضبط کنید، سپس طبق گزینه‌های موجود آن‌را تغییر دهید.

به تازگی کوچکترین دستگاه تغییر صدا ساخته شده است که کار با آن بسیار راحت و آسان است.

دستگاه MegaPhone صدای شما را بصورت آنلاین تغییر می دهد و با کیفیت های مختلف پخش می‌کند.

این دستگاه هوشمند دارای یک چیپ الکترونیکی‌ است که با استفاده از آن موج تغییر صدا را انتخاب می‌کنید و زمانی‌ که دکمه مربوطه روی دستگاه را فشار دهید، دستگاه آماده به کار می‌شود.

در قسمت دیگر دستگاه یک بلندگو تعبیه شده است که صدا را با کیفیت های متفاوتی پخش می‌کند. این دستگاه انرژی مورد نیاز خود را توسط یک باتری ۱۲ ولت تامین می‌کند و به سادگی‌ قابل تعویض است.

به گفته طراح این دستگاه، در آینده نرم افزار موبایل مربوطه تکمیل خواهد شد و تمامی‌ تنظیمات از روی برنامه صورت می‌گیرد و قابلیت‌های بیشتری برای این دستگاه تعریف می‌شود.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها