بازی‌های ماشین سواری لطف خاص خود را دارند. مگر نه؟ مخصوصا اگر با پرتاب کیک به سر و صورت رقبا همراه باشد
کد خبر: ۷۴۴۵۳۰
بازی موبایل: کارتینگ با گارفیلد

جام جم کلیک: بازی کارتینگ گارفیلد به درد خیلی‌ها می‌خورد. آن‌هایی که Subway Surfers بازی می‌کنند و از سبک گرافیکی آن بازی خوششان می‌آید، در جا با این بازی ارتباط برقرار خواهند کرد. کسانی هم که قبلا بازی‌های کارتینگ، مانند ماریو و کراش را بازی کرده باشند، خیلی زود با سبک این بازی خو خواهند گرفت.

نقشه‌ی نسبتا بزرگی زیر پای شما است که مراحل مختلف آن مانند اغلب بازی‌های فکری اندرویدی یک به یک تنظیم شده و برای عملکرد شما در هرکدام سه ستاره در نظر گرفته شده است. هر کاراکتر خودروی مخصوص خود را دارد؛ هر مسیر هم راه‌های مخفی خاص خود را.

در این بازی ماموریت‌های متنوعی خواهید داشت. واضح‌ترین مورد آن حالت رقابتی است. در این حالت با برداشتن آب‌نبات‌های پخش شده در طول مسیر، به آیتم‌های مختلفی دست پیدا خواهید کرد. این آیتم‌ها شامل لازانیا، کیک، فنر و... است. هرکدام از این آیتم‌ها یک کارکرد خاص خود را دارد. یکی دفاع شما را تقویت کرده، دیگری دشمن را از دور خارج کرده و یکی دیگر شما را قادر به پرش‌های بلند می‌کند.

در خیلی از مراحل تکه‌های پازل برای جمع‌آوری هست که امتیازات خاص خودش را دارد. با مراجعه به گاراژ درون بازی هم می‌توانید شخصیت‌ها و خودروهای دیگر را باز کنید. اگر اهل بازی‌های کارتینگ هستید یا می‌خواهید دل فرزند خود را شاد کنید، این بازی را از دست ندهید.

نام بازی: Garfield Kart

سیستم‌عامل: اندروید، آی.او.اس

سازنده: Microids

سبک: مسابقه‌ای

دریافت بازی Garfield Kart برای اندروید

دریافت بازی Garfield Kart برای iOS

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها