معرفی بازی Tilt to Live: Gauntlet’s Revenge

بازی موبایل: انتقام گانتلت

تازه‌ترین قسمت از سری بازی‌های Tilt to Live، مانند پدرانش تجربه‌ای لذتبخش و چالش‌برانگیز را به شما هدیه می‌کند.
کد خبر: ۷۴۱۰۸۲
بازی موبایل: انتقام گانتلت

جام جم کلیک: اگر دنبالگر بازی‌هایی باشید که از کنترل ژیروسکوپی گوشی‌های موبایل بهره می‌گیرند، حتما تا به حال اسم Tilt to Live به گوشتان خورده است. TL نام یک بازی است که در آن باید با تکان دادن گوشی یا تبلت، هدف خود را از بین هجوم دشمنان و موانع هدایت کرده و سالم به مقصد برسانید.

اگر هم تا حالا اسم این بازی را نشنیده‌اید، به همین قدر بسنده می‌کنیم که: این بازی مصداق بارز عناوین آرکید قدیمی، مثل کنترا، در فضایی ماجرایی است. آنجا تفنگ داشتید و اینجا سلاحی ندارید!

گرافیک بازی واقعا شاد و دلنشین است و غوطه‌ور شدن در آن به خودی خود لطف بسیار دارد. در این قسمت می‌توانید کنترل بازی را بنا به سلیقه‌ی خود تنظیم کنید. خوشبختانه بازی در این مورد دقیق عمل می‌کند و دیگر نیاز نیست سر و گردن خود را با زاویه‌ی گوشی وفق دهید.

هر بار که بازی را از نو آغاز کنید، تله‌ها و دشمنان به شکل تازه‌ای سر راهتان سبز می‌شوند. به عبارتی باید خیال اینکه با حفظ کردن محیط بازی را ساده به پایان ببرید را از سر بیرون کنید! در صورتی که به خط پایان برسید، یک مد بی‌پایان به عنوان جایزه باز می‌شود. ثبت رکورد هم بهانه‌ای است برای تلاش بیشتر و رقابت با بازیکنان سراسر دنیا.

اگر خواستار عنوانی هستید که در عین سادگی، مهارت شما را به چالش بکشد، این بازی راست کارتان است.

نام بازی: Tilt to Live: Gauntlet’s Revenge

سیستم‌عامل: اندروید، آی.او.اس

سازنده: One Man Left

ناشر: One Man Left

سبک: آرکید

دانلود رایگان بازی Tilt to Live: Gauntlet’s Revenge برای اندروید

دانلود رایگان بازی Tilt to Live: Gauntlet’s Revenge برای iOS

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها