فیلم تازه ده‌نمکی در مرحله ساخت جلوه‌های ویژه رایانه‌ای

طعنه های تند علیه شهردار اسبق در فیلم جدید «ده‌نمکی»

مسعود ده نمکی این روزها و در سکوت رسانه ای تولید تازه ترین فیلم خود که قسمت دوم «رسوایی» است را آغاز کرده است؛ البته تولید نماهایی که با جلوه های ویژه ای رایانه ای خلق می شود.
کد خبر: ۷۴۰۱۹۸
طعنه های تند علیه شهردار اسبق در فیلم جدید «ده‌نمکی»

ده نمکی که سال قبل «معراجی‌ها» را در جشنواره فجر داشت و اخیرا هم نسخه تلویزیونی این سریال را روی آنتن شبکه اول فرستاد این روزها با دقت فراوان و همراه با یک گروه ویژه سرگرم ساخت برخی از سکانسهای فیلم تازه اش "همشهری‌ها" است.

این سکانسها که به صورت رایانه ای ایجاد می شوند بعد از فیلمبرداری نماهای زنده فیلم درون اثر جای خواهند گرفت. ده نمکی قصد دارد بعد از پایان ساخت این سکانسهای رایانه ای فیلم خود را کلید بزند.

طعنه های "همشهریها" به شهردار اسبق!

"همشهریها" که به نوعی امتداد داستان "رسوایی" دیگر فیلم ده نمکی است از همان ابتدای انتشار خبر تولید در کانون توجه مخاطبان قرار گرفت بخصوص که لوگوی این فیلم هم با گرته برداری از لوگوی روزنامه "همشهری" رسانه متبوع شهرداری تهران طراحی شده و در وبلاگ ده نمکی قرار گرفت.

این گرته برداری خیلی هم بیراه نبوده است چراکه شنیده شده در "همشهری‌ها" رگه هایی از طعنه های همیشگی این بار خطاب به شهردار اسبق تهران وجود دارد؛ همان شهرداری که جریان محاکمه اش در دهه هفتاد مدتها تیتر اصلی رسانه ها بود.

لوگوی فیلم تغییر خواهد کرد

البته که ده نمکی تصمیم گرفته برای اینکه به واسطه پرداخت رایت لوگوی همشهری دچار دردسر نشود لوگوی "همشهری‌ها" را هم به گونه ای متفاوت خلق کند. او به مانند آثاری مانند "اخراجیها"، "معراجیها" و "رسوایی" برای این فیلم یک آیکون ویژه کنار لوگو نیز طراحی خواهد کرد.

ده نمکی درباره اینکه "همشهری‌ها" به جشنواره میرسد یا نه حرف قطعی نمیزند اما اگر فیلم به ناگاه در جشنواره سی و سوم به نمایش درآید هم دور از ذهن نیست. در این فیلم باز هم این اکبر عبدی است که نقش اصلی فیلم را بازی خواهد کرد. (خبرگزاری میزان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها