مسعود ده نمکی این روزها و در سکوت رسانه ای تولید تازه ترین فیلم خود که قسمت دوم «رسوایی» است را آغاز کرده است؛ البته تولید نماهایی که با جلوه های ویژه ای رایانه ای خلق می شود.
طبق خبری که دهنمکی در وبلاگش منتشر کرده است در حالی که سریال «معراجیها» این شبها روی آنتن میرود مسعود دهنمکی تصمیم گرفته قسمت دوم «رسوایی» را با عنوان «همشهریها» بسازد.