بازی "Haunt the House" از آن دست بازی‌هاست که در کنار توانمندان فن‌آوری محور هم‌رده‌ی خود رنگ می‌بازد، اما اگر کمی با ارفاق به آن نگاه کنیم، یکی دو ساعت تفریح لذتبخش را برایمان به ارمغان خواهد آورد.
کد خبر: ۷۳۹۰۵۰
شهربازی ارواح / به یاد شیطنت‌های دوران کودکی

جام جم کلیک: بازی "Haunt the House" از آن دست بازی‌هاست که در کنار توانمندان فن‌آوری محور هم‌رده‌ی خود رنگ می‌بازد، اما اگر کمی با ارفاق به آن نگاه کنیم، یکی دو ساعت تفریح لذتبخش را برایمان به ارمغان خواهد آورد.

بازار بازی‌ها مدام با سیل عظیم بازی‌های موبایل مواجه است. سازندگان جویای نام بسیار زیادی از سراسر جهان دست به کار شده و با ساخت عناوینی نو به این عرصه پا می‌گذارند. با یک چنین حجم هجومی، دور از انتظار نیست که یک سری بازی‌ها به ناحق مطرح شده و یک سری دیگر از نظرها پنهان بمانند.

بازی HH:T از دسته‌ی دوم است. این بازی از رقابت با خیلی از عناوین بزرگ عاجز است، اما در بطنش آن قدر جذابیت برای عرضه دارد که دل هر گیمر خوش سلیقه‌ای را برباید. این بازی ادامه‌ای بر یک بازی جدابافته‌ی قدیم‌تر است که بر مبنای مرورگرهای وب عرضه شده بود. بازیکن در این بازی نقش شبحی را به عهده دارد که علاقه‌ی اول و آخرش ترساندن مردم تا سرحد مرگ است!

بازی شرایط خاص خود را برای پیشرفت و پیروزی دارد، اما باز هم بشدت ساده است. شما در نقش شبح به اقصی نقاط نقشه سفر کرده و با آزمایش روی اشیایی که در دید هستند، راه‌های تازه‌ای برای ترساندن دشمنان کشف کرده و از آن‌ها استفاده می‌کنید. وظیفه‌ی اصلی بازیکن این است که یکایک مردم بی‌دفاع درون مراحل را بترساند؛ تا جایی که همگی یا پا به فرار بگذارند، یا دچار جنون بشوند!

به طور کلی، بازی از معماها تهی است و بیشتر آن شامل گشت و گذار و یافتن راه‌های جدید برای ترساندن می‌شود. تقریبا هر شیء بی‌جانی که می‌بینید، اجازه‌ی چند حرکت جالب را به شما می‌دهد. می‌توانید در کالبد اسکلتی فرو رفته و آن را به رقص درآورید، یا چلچراغی که از سقف آویزان است را دچار لرزش کنید. با بالا گرفتن تنش بین مردم، امکانات وحشت‌آفرینی شما نیز بیشتر شده وچند دقیقه‌ای طول نمی‌کشد که بیافتید به جان بخشیدن به خرص‌های قطبی تاکسی درمی شده، خارج کردن اصوات گوشخراش از بوق کشتی‌ها و هزار و یک جور شیطنت دیگر با دستکاری کردن نیروی برق.

گرافیک بازی در عین سادگی واقعا جذاب ظاهر می‌شود و ویژگی‌های تک تک مراحل نیز مزید بر علت شده تا بازیکن تجربه‌ای به غایت جذاب داشته باشد. برای مثال، در مرحله‌ی بیمارستان، یک صندلی چرخدار هست که می‌توانید به این طرف و آن طرف حرکت دهید و یک اسکلت هست که می‌توانید بارها و بارها بند بندش را از هم جدا کنید. در سالن تئاتر نیز قادرید صندلی‌ها را به حرکت درآورید، در عین حال با نفوذ به زیرزمین تئاتر، می‌توانید ساز موجود در سالن را دستکاری کنید.

در کل، با وجود سبک بودن و سادگی این بازی، به تمام شما دوستان توصیه می‌کنیم حداقل یک بار تجربه‌اش کنید. پشیمان نخواهید شد.

متاسفانه این بازی رایگان نیست اما با جستجو در اینترنت می‌توانید نسخه‌های رایگان آن را دانلود و نصب کنید

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها