بازی 4 دلاری را رایگان دریافت کنید!

دانلود رایگان بازی 3.99 دلاری Haunted Manor به‌مدت محدود!

اگر به صحنه‌های ترسناک علاقه دارید و فکر می‌کنید ترس نمی‌تواند تمرکز و آرامش شما را برهم بزند بازی خانه متروکه را انجام دهید!
کد خبر: ۷۳۳۹۲۵
دانلود رایگان بازی 3.99 دلاری Haunted Manor به‌مدت محدود!

Haunted Manor - The Secret of the Lost Soul FULL

جام جم کلیک: همواره در فیلم‌های ترسناک هنگامی که سخن از یک خانه متروکه به میان می‌آید ناخوداگاه وجود یک روح در آن خانه برای انسان تداعی می‌شود! در بازی خانه متروک نیز روح گمشده‌ای شما را به چالش کشانده و با اعصاب و روان شما بازی می‌کند!!

اگر به بازی‌های ترسناک و هیجانی علاقه دارید و می‌خواهید کمی آرامش خودتان را قلقلک دهید پیشنهاد می‌کنیم این بازی را از دست ندهید چرا که به مناسبت هالوین این بازی 4 دلاری به‌صورت کاملا رایگان قابل دانلود است.

در این خانه هر اتفاقی ممکن است بیفتد و تمام این اتفاقات با قلب و روح شما سر و کار دارند!

پشت سر گذاشتن مشکلات در این خانه تنها با آرامش و فکر کردن شما امکان‌پذیر است. پس بر ترس خود غلبه کرده تا بتوانید معماهای بازی را حل کنید.

این بازی برای حفظ آرامش و افزایش توان ذهنی شما در شرایط پر از ترس و دلهره موثر است.

گیم‌پلی بسیار عالی، گرافیک خیره کننده و بهینه شده، محیط‌های بازی مختلف، معماهای هوشمندانه و گاهی اوقات خنده‌دار، صدای سه‌بعدی، داستان تعاملی منحصر‌به‌فرد، روایتی ترسناک و .... از جمله امکانات این بازی به شمار می‌روند.

سیستم‌عامل: آی.او.اس 5 و بالاتر
دستگاه‌های سازگار: آی‌فون، آی‌پد و آی‌پاد تاچ
قیمت: 3.99 دلار (رایگان به مدت محدود)
جهت دانلود رایگان بازی Haunted Manor - The Secret of the Lost Soul اینجا را کلیک کنید

جهت دانلود نسخه اچ‌دی مناسب آی‌پد اینجا را کلیک کنید

برخی نرم‌افزارهای تجاری آی‌فون و آی‌پد به مدت محدودی توسط توسعه‌دهندگان آن‌ها به‌صورت رایگان به کاربران ارائه می‌شوند.
شما می‌توانید این برنامه‌ها را به‌صورت کاملا رایگان دانلود و مورد استفاده قرار دهید اما تاریخ انقضای این پیشنهادهای شگفت‌انگیز مشخص نیست! ممکن است نرم‌افزاری برای یک ساعت به‌صورت رایگان عرضه شود یا این امکان وجود دارد که زمان عرضه‌ی رایگان یک روزه یا یک هفته‌ای باشد.

نرم‌افزارهایی که ما معرفی می‌کنیم در زمان انتشار مطلب ‌به صورت رایگان قابل دریافت هستند و توصیه می‌کنیم برای از دست ندادن این پیشنهادات شگفت‌انگیز سایت را همواره بازدید کنید.

توجه: چنانچه قیمت نرم‌افزار Free باشد همچنان می‌توانید به‌طور رایگان برنامه را دانلود کنید و در غیر این‌صورت امکان استفاده رایگان وجود ندارد.

امیر عصاری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها