این شارژر فعالیت‌های بدنی شما را به انرژی برای روشن ماندن تلفن همراهتان تبدیل می‌کند. ده هزار قدم پیاده‌روی، یک ساعت دوچرخه‌سواری و همچنین ۳۰ دقیقه دویدن آرام انرژی لازم برای روشن ماندن ساعت تلفن همراهتان را تامین می‌کند.
کد خبر: ۷۳۲۷۰۹
30 دقیقه بدوید؛ 3 ساعت گوشی‌تان را شارژ کنید

با تولید شارژرهای همراه مختلف برای گوشی‌ها، نجات دادن یک تلفن همراه در حال خاموش شدن کار عجیب و غیرممکنی نیست و فقط کافی است یکی از این شارژرها را همراه خود داشته باشید.

اما نکته‌ای که وجود دارد، این که بیشتر آنها کارکردی مشابه دارند، به این صورت که ابتدا باید شارژر خود را به برق بزنید و سپس هنگام نیاز پس از اتصال گوشی خود، آن را شارژ کنید که بیشتر از یک بار نیز قابل استفاده نخواهد بود، اما شرکت Ampy در محصول جدیدش از روش متفاوتی برای تامین انرژی تلفن همراه استفاده کرده است. این شارژر فعالیت‌های بدنی شما را به انرژی برای روشن ماندن تلفن همراهتان تبدیل می‌کند. ده هزار قدم پیاده‌روی، یک ساعت دوچرخه‌سواری و همچنین ۳۰ دقیقه دویدن آرام انرژی لازم برای روشن ماندن ساعت تلفن همراهتان را تامین می‌کند. Ampy قابلیت شارژ دوباره آیفون، اندروید و هرگونه دستگاه دیگری را دارد که از طریق یو.بی.اس بتواند به این دستگاه متصل شود. این دستگاه قابلیت ذخیره انرژی تا ۷۲ ساعت را دارد و هیچ نیازی به انرژی خارجی دیگری نخواهد داشت. Ampy قرار است با قیمتی حدود 300 هزار تومان روانه بازار شود تا علاوه بر تامین انرژی لازم برای تلفن همراه، فکری هم به حال کالری‌های اضافه کاربرانش بکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها