کبد عضوی سم زدا در بدن است که سوزاندن چربی‌ها از مهم‌ترین وظایف این عضو به شمار می‌آید. اگر در این عضو از بدن اختلالی به وجود آید تمام اعضای دیگر بدن را درگیر می‌کند. دانستنی‌هایی در مورد عرق کاسنی و اثرات مفید آن بر کبد را در ادامه مطلب بخوانید.
کد خبر: ۷۱۱۵۳۷

جام جم سرا: کاسنی گیاهی دارویی است که در طبیعت بسیار وجود دارد و خواص بیشماری برای بدن دارد. این گیاه با طبع سرد می‌تواند حرارت و التهاب را از بدن دور کند.

براساس تحقیقات عرق کاسنی نقش بسزایی در تولید سلول‌های کبدی ایفا می‌کند و منبع سرشار از ویتامین c بوده و تمام بیماری‌های مزمن کبدی را برطرف می‌کند. علائمی چون زردی پوست و خستگی مفرط مطمئنا از علائم بروز مشکل در کبد است و تنبلی کبد نشان از وجود این بیماری‌ها در بدن است. به عقیده متخصصان طب سنتی و گیاهی، با کاسنی و عرق کاسنی می‌توان فعالیت کبد را به حد اعتدال رساند.

به نقل از باشگاه خبرنگاران، اگر جزو افرادی هستید که مدام دچار گر گرفتگی می‌شوید روزی یک لیوان کاسنی بدن شما را خنک می‌کند.


*انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی در «جام جم سرا» لزوماً به معنای تایید یا رد محتوای آن نیست و صرفاً به قصد اطلاع کاربران بازنشر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها