اگر شما یکی از محصولات شرکت آمازون را نداشته باشید باز هم می توانید از این فروشگاه اینترنتی خرید کنید.در پست برای شما آنرا خواهیم آموخت.خرید از آمازون با استفاده از ۳۱برنامه آندروید که ارزش آنها بیش از ۱۰۰دلار است که شاید نتوان تمامی کاربران به این برنامه ها دست یابند.
کد خبر: ۷۰۶۴۸۳
خرید از آمازون با دستگاه آندرویدی

برای خرید از آمازون شما حتما بایستی یکی از محصولات این شرکت را داشته باشید یک گوشی موبایل،تبلت و یا … اما غیر از این که ما یکی از محصولات این شرکت را داشته باشیم آیا می توان از آمازون خرید کرد یا خیر؟

در پاسخ باید گفت بله! نرم افزار AppStore آمازون که برای نسخه های مختلف آندروید عرضه گردیده را بر روی دستگاه آندرویدی خود نصب کنید تا به راحتی به خرید از آمازون بپردازید. در حال حاضر تا آندروید ۴٫۴این برنامه پشتیبانی خواهد کرد.

روش نصب:

مرحله ۱: در گوشی یا تبلت یا دستگاه آندرویدی خود به قسمت Setting رفته و سپس به قسمت Security بروید سپس با اسکرول کردن به سمت پایین با گزینه ای بنام Unknown sources بر خواهید خورد تیک این گزینه را بردارید تا غیرفعال شود.یعنی از استفاده از منابع ناشناخته که منظور ما در اینجا AppStore Amazoon است.

مرحله۲: با استفاده از مرورگر اینترنت دستگاه خود به آدرس http://www.amazon.com/getappstore بروید و سپس روی دکمه Download ضربه بزنید. حالا بعد از دانلود فایل APK آنرا بر روی دستگاه آندرویدی خود نصب کنید.

مرحله۳: در مرحله نصب برنامه با شرایط استفاده از برنامه موافقت کرده و سپس مراحل بعدی نصب را طی کنید.

حالا برنامه نصب گردیده و در فهرست AppStore می توانید از GooglePlay نیز استفاده کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها