ایران خودرو
نام و مدل خودرو |
مشخصات |
قیمت نمایندگی |
قیمت بازار |
پژو 405 |
GLX یورو4 |
25,147,800 |
27,200,000 |
پژو 405 |
GLX دوگانه سوز یورو4 |
26,660,000 |
29,100,000 |
پژو 405 |
SLX TU5 |
26,115,000 |
29,000,000 |
پژو پارس |
سال یورو4 XU7JP/L3 |
29,970,000 |
34,400,000 |
پژو پارس |
دوگانه سوز یورو4 |
31,280,000 |
37,700,000 |
پژو پارس |
Tu5 اتوماتیک |
41,300,000 |
45,000,000 |
پژو پارس |
ELX XU7J4P/L4 |
38,000,000 |
44,200,000 |
پژو پارس |
LX TU5 |
33,605,000 |
38,800,000 |
پژو روآ |
روآی سال |
توقف تولید |
16,000,000 |
پژو روآ |
روآی سال دوگانه سوز |
توقف تولید |
18,800,000 |
پژو 407 |
توقف عرضه |
— |
99,000,000 |
پژو 405 |
GLX یورو4 |
25,147,800 |
27,200,000 |
پژو 405 |
GLX دوگانه سوز یورو4 |
26,660,000 |
29,100,000 |
پژو 405 |
SLX TU5 |
26,115,000 |
29,000,000 |
پژو پارس |
سال یورو4 XU7JP/L3 |
29,970,000 |
34,400,000 |
پژو پارس |
دوگانه سوز یورو4 |
31,280,000 |
37,700,000 |
پژو پارس |
Tu5 اتوماتیک |
41,300,000 |
45,000,000 |
پژو پارس |
ELX XU7J4P/L4 |
38,000,000 |
44,200,000 |
پژو پارس |
LX TU5 |
33,605,000 |
38,800,000 |
پژو روآ |
روآی سال |
توقف تولید |
16,000,000 |
پژو روآ |
روآی سال دوگانه سوز |
توقف تولید |
18,800,000 |
پژو 407 |
توقف عرضه |
— |
99,000,000 |
سمند |
SE |
20,620,000 |
24,600,000 |
سمند |
LX EF7 بنزینی |
27,947,800 |
28,200,000 |
سمند |
LX EF7 پایه گازسوز |
29,357,800 |
29,700,000 |
سمند |
LX سال |
26,667,000 |
27,700,000 |
سمند |
LX سال دوگانه سوز |
26,850,000 |
28,800,000 |
سورن |
ELX MUX |
30,500,000 |
33,000,000 |
سورن |
ELX EF7 |
35,000,000 |
37,500,000 |
سریر |
توقف تولید |
— |
38,700,000 |
سوزوکی گرند ویتارا |
کلاس 5 اتومات |
— |
116,000,000 |
سوزوکی گرند ویتارا |
کلاس 5 دنده ای |
— |
104,000,000 |
سوزوکی گراند ویتارا |
کلاس 8 اتومات |
131,344,000 |
123,000,000 |
سوزوکی گراند ویتارا |
کلاس 8 دنده ای |
125,288,000 |
114,000,000 |
سوزوکی کیزاشی |
دنده ای نیمه فول |
131,381,000 |
110,000,000 |
سوزوکی کیزاشی |
CVT نیمه فول |
139,156,650 |
119,000,000 |
سوزوکی کیزاشی |
CVT فول |
— |
141,000,000 |
وانت پیکان باردو |
دوگانه C.O.P |
14,292,000 |
14,500,000 |
وانت پیکان باردو |
بنزینی C.O.P |
12,342,000 |
13,000,000 |
فوتون تون لند پیک آپ |
موتور دیزلی |
— |
89,300,000 |
تندر L90 |
E1 |
31,550,000 |
32,500,000 |
تندر L90 |
E1 اتومات |
41,100,000 |
— |
تندر L90 |
E2 تک ایربگ |
— |
35,700,000 |
تندر L90 |
E2 |
35,050,000 |
36,400,000 |
تندر L90 |
E2 اتومات |
45,651,000 |
44,500,000 |
تندر L90 |
E2 دوگانه سوز |
38,500,000 |
39,500,000 |
سایپا
سایپا پراید |
111 SL |
14,770,000 |
17,400,000 |
سایپا پراید |
111 SX |
15,268,000 |
18,200,000 |
سایپا پراید |
111 EX |
17,300,000 |
18,600,000 |
سایپا پراید |
111 LE |
— |
18,600,000 |
سایپا پراید |
111 SE |
— |
19,000,000 |
سایپا پراید |
131 SL |
14,474,000 |
16,600,000 |
سایپا پراید |
131 LE |
15,100,000 |
17,100,000 |
سایپا پراید |
131 EX |
15,767,000 |
17,500,000 |
سایپا پراید |
131 EX پایه گازسوز |
17,267,000 |
18,800,000 |
سایپا پراید |
131 SX |
14,967,000 |
17,400,000 |
سایپا پراید |
131 SE |
16,192,000 |
17,900,000 |
سایپا پراید |
132 SL |
14,591,000 |
16,700,000 |
سایپا پراید |
132 LE |
16,000,000 |
17,700,000 |
سایپا پراید |
132 SL دوگانه سوز |
16,900,000 |
18,900,000 |
سایپا پراید |
132 EX |
15,882,000 |
17,800,000 |
سایپا پراید |
132 EX دوگانه |
— |
19,600,000 |
سایپا پراید |
132 SE |
16,066,000 |
19,000,000 |
سایپا پراید |
132 SX |
15,080,000 |
17,600,000 |
سایپا پراید |
141 EX |
15,750,000 |
17,400,000 |
سایپا پراید |
141 SX |
14,213,000 |
16,000,000 |
سایپا کارا |
وانت کارا 151 |
— |
16,600,000 |
تیبا |
SX فول |
20,060,000 |
22,300,000 |
تیبا |
EX فول |
— |
20,800,000 |
کیا ریو |
توقف تولید |
— |
31,000,000 |
سیتروئن |
نیو C5 |
توقف عرضه |
115,000,000 |
سیتروئن |
زانتیا |
توقف تولید |
59,000,000 |
وانت زامیاد |
دوگانه سوز |
23,760,000 |
26,700,000 |
وانت زامیاد |
بنزینی |
21,935,000 |
24,400,000 |
وانت زامیاد |
دیزلی |
26,280,000 |
27,800,000 |
وانت شوکا |
بنزینی |
25,870,000 |
28,100,000 |
وانت شوکا |
دوگانه سوز |
— |
29,400,000 |
پارس خودرو
تندر L90 لوگان |
E1 |
32,110,000 |
32,900,000 |
تندر L90 لوگان |
E2 |
35,510,000 |
36,800,000 |
تندر L90 لوگان |
E2 تک ایربگ |
35,310,000 |
35,300,000 |
تندر L90 لوگان |
E2 آپشن دار |
36,800,000 |
38,100,000 |
پارس تندر |
فیس لیفت SR |
37,510,000 |
38,900,000 |
رنو مگان |
1600فول |
63,620,000 |
67,600,000 |
رنو مگان |
2000 دنده ای |
— |
77,500,000 |
رنو مگان |
2000 اتومات |
75,210,000 |
86,200,000 |
رنو مگان |
2000 اتومات فول آپشن |
— |
88,700,000 |
نیسان ماکسیما |
ماکسیما فول |
104,110,000 |
112,000,000 |
نیسان قشقایی |
قشقایی High |
91,000,000 |
136,000,000 |
نیسان تیانا |
تیانا High |
135,670,000 |
139,000,000 |
نیسان تیانا |
تیانا MID |
125,100,000 |
125,000,000 |
نیسان مورانو |
مورانو |
182,810,000 |
228,000,000 |
نیسان پیک آپ |
پیک آپ تک کابین |
72,829,000 |
79,000,000 |
نیسان پیک آپ |
پیک آپ دو کابین |
75,820,000 |
83,000,000 |
گروه بهمن
مزدا 2 |
هاچ بک فول |
69,000,000 |
72,500,000 |
مزدا 3 |
تیپ 4 صندوقدار |
95,660,000 |
117,000,000 |
مزدا 3 |
تیپ 3 هاچ بک |
— |
113,000,000 |
مزدا 3 |
تیپ 3 صندوقدار |
— |
109,500,000 |
مزدا 3 |
1600 |
75,000,000 |
80,500,000 |
فاو آسا |
ASA B50 |
63,300,000 |
69,500,000 |
وانت کاپرا |
تک کابین |
56,700,000 |
57,000,000 |
وانت کاپرا |
دوکابین 4WD |
69,700,000 |
69,000,000 |
وانت کاپرا |
دوکابین 2WD |
— |
64,000,000 |
وانت مزدا |
تک کابین |
24,840,000 |
30,000,000 |
وانت مزدا |
دو کابین |
— |
32,000,000 |
ون فائو |
FAW |
35,000,000 |
— |
رنو مگان
رنو-داچیا داستر |
تک دیفرانسیل دنده اتوماتیک |
79,990,000 |
— |
رنو-داچیا داستر |
دو دیفرانسیل دنده دستی |
79,990,000 |
— |
رنو سافران |
LE 2500 |
137,000,000 |
— |
رنو سافران |
SE 2500 |
125,000,000 |
— |
رنو سافران |
LE 2000 |
110,000,000 |
— |
رنو لتیتود |
فول |
— |
172,000,000 |
رنو کولیوس |
2014 فول |
162,000,000 |
156,000,000 |
رنو اسکالا |
E4 |
109,900,000 |
119,000,000 |
رنو لاگونا کوپه |
اتومات |
— |
199,000,000 |
رنو لاگونا کوپه |
4control |
— |
200,000,000 |
رنو فلوئنس |
جدید |
— |
123,000,000 |
رنو مگان |
هاچ بک E4 |
— |
120,000,000 |
رنو مگان |
کروکی 2013 |
— |
195,000,000 |
پروتون
پروتون ایمپان |
توقف تولید |
— |
35,000,000 |
پروتون GEN2 |
توقف تولید |
— |
46,000,000 |
چینی و خودروهای وارداتی
چری ویانا |
توقف تولید |
— |
30,000,000 |
لیفان 520i |
توقف تولید |
— |
28,200,000 |
لیفان 620 |
1600 |
توقف تولید |
34,000,000 |
لیفان 620 |
1800 |
39,900,000 |
42,000,000 |
لیفان X60 |
شاسی بلند |
63,600,000 |
65,000,000 |
جیلی EC7 |
امگرند 7-RV هاچ بک |
57,900,000 |
64,000,000 |
جیلی EC7 |
امگرند 7 صندوقدار |
57,900,000 |
63,000,000 |
جیلی Emgrand X7 |
شاسی بلند 2400cc |
90,000,000 |
— |
هافی لوبو |
— |
توقف تولید |
17,000,000 |
ولیکس C30 |
دنده ای elite |
47,000,000 |
42,500,000 |
ولیکس C30 |
دنده ای لاکچری |
— |
43,200,000 |
ولیکس C30 |
اتومات Elite |
57,000,000 |
55,000,000 |
ولیکس C30 |
اتومات Luxury |
54,000,000 |
53,000,000 |
JAC توجوی J30 |
هاچ بک |
35,990,000 |
31,300,000 |
JAC توجوی J30 |
صندوقدار |
37,560,000 |
33,000,000 |
JAC J5 جی ای سی |
هاچ بک |
46,900,000 |
47,000,000 |
ولوو C70 |
کابریولت |
— |
275,000,000 |
ولوو C30 |
— |
— |
230,000,000 |
ولوو XC60 |
— |
— |
240,000,000 |
اوپل کورسا |
— |
— |
70,000,000 |
آلفارومئو می تو |
MiTo 135 MT |
98,000,000 |
104,000,000 |
آلفارومئو می تو |
MiTo 135 AT |
104,000,000 |
114,000,000 |
آلفارومئو جولیتا |
Giulietta 170 MT |
112,000,000 |
146,000,000 |
آلفارومئو جولیتا |
Giulietta 170 AT |
125,000,000 |
159,000,000 |
ام جی |
MG6 GT |
102,000,000 |
104,000,000 |
ام جی |
MG6 مگنت فول |
104,000,000 |
102,000,000 |
ام جی |
MG350 |
83,000,000 |
— |
ام جی |
MG550 |
94,000,000 |
93,000,000 |
میتسوبیشی ASX |
— |
150,000,000 |
146,000,000 |
بنز اسمارت فورتو |
— |
— |
138,000,000 |
مینی Mini |
کوپر S |
— |
365,000,000 |
مینی Mini |
ماینر |
— |
470,000,000 |
هوندا سیویک |
Lx |
— |
106,000,000 |
هوندا سیویک |
EX |
— |
129,000,000 |
هوندا آکورد |
LX |
— |
148,400,000 |
فولکس بیتل |
کوپه |
— |
230,000,000 |
فولکس بیتل |
کروکی |
— |
270,000,000 |
پاژن پیک آپ |
صندلی موسو |
42,000,000 |
53,000,000 |
گک گونو |
G5 |
115,000,000 |
125,000,000 |
فیات سی ینا |
توقف تولید |
— |
28,000,000 |
آئودی TT |
کروکی |
— |
220,000,000 |
هیوندای آوانته |
اتوماتیک |
توقف تولید |
93,000,000 |
هیوندای آوانته |
دنده ای |
توقف تولید |
80,000,000 |
هیوندای ورنا |
اتوماتیک |
توقف تولید |
55,000,000 |
* نرخ باکس
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
گفتوگوی بیپرده با محمد سیانکی گزارشگر و مربی فوتبال پایه
گفتوگو با محسن بهرامی، گوینده کتاب «مسیح بازمصلوب»
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم