فیلم‌های سینمایی آخر هفته

شب‌های خرمشهر در تلویزیون

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «پل هاری مایا»، «شهربانو»، «سفر به چزابه»، «بچه‌های شهر خرم»، «گردنه»، «شب‌های خرمشهر»، «بومرنگ»، «دختران جنگ»، «همکاران»، «موبی دیک»، «اژدها»، «پادشاهی من»، «خط آتش»، «موتو»، «دکل»، «دوشنبه عزیز»، «سما در آتش»، «آوان»، «فریدون مهربان است»، «باغ آلوچه»، «خرگوش مخملی»، «قهرمانی پشت نقاب 2»، «کیمیا» و «بخوان و بسوزان» و «طوفان سهمگین» پنجشنبه و جمعه از شبکه‌های یک، 2، 3، 4، تهران، شما و نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۴۷۵۸۳۲

شبکه یک

پل هاری مایا ـ پنجشنبه ـ ساعت 22

شهربانو ـ جمعه ـ ساعت 16

سفر به چزابه ـ جمعه ـ ساعت 24

به گزارش روابط عمومی سیما، داستان فیلم سینمایی «پل هاری مایا» درباره مرگ جوانی آمریکایی به نام میکی هولدر است که در کشور ژاپن، فوت کرده است. پدرش دانیل هولدر به این کشور سفر کرده تا درباره زندگی و نحوه مرگ پسرش اطلاعاتی به دست آورد.

فیلم تلویزیونی «شهربانو» به کارگردانی علی محمد قاسمی، روز جمعه ساعت 16 از شبکه یک سیما روانه آنتن می‌شود.

داستان فیلم درباره زنی است که همسرش در جبهه شیمیایی شده و با وجود مشکلات زیادی که دارد، نمی‌خواهد از همسر جانبازش جدا شود.

طرفداران فیلم سینمایی «سفر به چزابه» به کارگردانی و نویسندگی زنده‌یاد رسول ملاقلی‌پور می‌توانند جمعه ساعت 24 از شبکه یک سیما شاهد پخش این اثر باشند.

مسعود کرامتی، فرهاد اصلانی، حبیب دهقان‌نسب، پیمان سنندجی‌زاده، زنده‌یاد رضا خندان، عزیزاله هنرآموز، مهدی فقیه، علیرضا جلالی و علی سلیمانی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

شبکه 2

بچه‌های شهر خرم ـ پنجشنبه ـ ساعت 30/14

گردنه ـ جمعه ـ ساعت 30/17

شب‌های خرمشهر ـ جمعه ـ ساعت 23

انیمیشن «بچه‌های شهر خرم» به کارگردانی محمدحسین علمدار و تهیه‌کنندگی رضا اکبری‌راد، پنجشنبه ساعت 30/14 از شبکه 2 سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده؛چند کودک در زمان اشغال خرمشهر از خانواده‌های خود جدا شده و به کمک سرایدار مدرسه که زخمی شده و به اسارت عراقی‌ها درآمده، می‌روند.

شبکه 2 برای جمعه ساعت 30/17 فیلم تلویزیونی «گردنه» به کارگردانی سعید پورشعبانی را در جدول پخش قرار داده است.

علی اوسیوند، زنده‌یاد کیومرث ملک‌مطیعی و جواد انصافی به عنوان بازیگران اصلی در فیلم تلویزیونی «گردنه» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم تلویزیونی «شب‌های خرمشهر» جمعه ساعت 23 از شبکه 2 سیما پخش می‌شود.

در این فیلم بازیگرانی چون مریم بوبانی، فریده سپاه‌منصور، بهرام شاه‌محمدلو، سحر زکریا، فلورا سام و کورش تهامی را خواهید دید. فیلم تلویزیونی «شب‌های خرمشهر» را حسین تبریزی کارگردانی کرده است.

شبکه 3

بومرنگ ـ پنجشنبه ـ ساعت 30/11

دختران جنگ ـ پنجشنبه ـ ساعت 19

همکاران ـ جمعه ـ ساعت 30/11

موبی دیک ـ پنجشنبه ـ ساعت 30/14

اژدها ـ جمعه ـ ساعت 19

فیلم تلویزیونی «بومرنگ» پنجشنبه ساعت 30/11 از شبکه 3 سیما بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی «دختران جنگ» به کارگردانی احمد عبداللهیان و تهیه‌کنندگی هادی مشکات و با بازی ساناز سماواتی، مینا نوروزی و رحمان مقدم، امروز ساعت 19 روانه آنتن شبکه 3 سیما می‌شود.

فردا ساعت 30/11 هم فیلم سینمایی «همکاران» به کارگردانی سی جی ایزومی و با بازی جان کونیمورا و مانامی کوئیشی، محصول سال 2010 ژاپن از این شبکه بازپخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم موبی دیک چنین آمده است: نهنگی غول‌آسا در حمله به یک زیردریایی جنگی در سال 1969 باعث انهدام زیردریایی و مصدوم شدن ایهب افسر نیروی دریایی می‌شود. او که پای خود را از دست داده، بعد از 40 سال یک زیردریایی اتمی طراحی کرده و تصمیم دارد به جنگ موبی دیک برود، ولی متوجه می‌شود این کار چندان ساده‌ای نیست.

جمعه ساعت 19 فیلم سینمایی «اژدها» از شبکه 3 سیما به نمایش درمی‌آید.

کارا هووی و وویانگ در فیلم سینمایی «اژدها» به کارگردانی پترجان بازی کرده‌اند.

شبکه 4

پادشاهی من ـ پنجشنبه ـ ساعت 30/15

خط آتش ـ جمعه ـ ساعت 30/20

فیلم سینمایی «پادشاهی من» به کارگردانی زیاسوآنگ آگو پنجشنبه ساعت 30/15 از شبکه 4 سیما بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی «خط آتش» جمعه ساعت 30/20 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه 4 سیما روی آنتن می‌رود.

گروهی از نیروهای ویژه ایرانی برای معدوم ساختن یک سایت بزرگ موشکی عازم کشور عراق می‌شوند؛ آنها کامیون حامل لباس‌های نظامی را متوقف ساخته و لباس‌های افسران عراقی را به تن می‌کنند و...

احمد نجفی، داوود رشیدی و سیامک اطلسی در فیلم سینمایی «خط آتش» به کارگردانی سیدعلی و سیدحسن سجادی حسینی بازی کرده‌اند.

شبکه تهران

موتو ـ پنجشنبه ـ ساعت 30/13

دکل ـ جمعه ـ ساعت 30/00

دوشنبه عزیز ـ جمعه ـ ساعت 30/13

فیلم سینمایی «موتو» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدعلی نظریان، پنجشنبه ساعت 30/13 در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران روی آنتن می‌رود.

موتو (مرتضی) به‌رغم این‌که در خانه فردی منزوی و محجوب است، در بیرون از خانه نوجوانی پرشور و شر و کاپیتان تیم فوتبال محل است. روزی هنگام بازی، یک نفر دوچرخه او را پنچر می‌کند و موتو که از مدتی پیش با دوستش اختلاف پیدا کرده، او را متهم به این کار می‌کند و...

30 دقیقه بامداد روز جمعه فیلم سینمایی «دکل» به کارگردانی و  نویسندگی عبدالحسن برزیده از شبکه تهران پخش می‌شود.

داستان فیلم سینمایی «دکل» از زمان حصر آبادان شروع می‌شود. این شهر در محاصره دشمن و زیر آتش مداوم قرار گرفته است. گروهی از نوجوانان بسیجی زیر فرمان حمید، تصمیم به نابود کردن دکلی می‌گیرند که شهر را مورد حمله‌های پیاپی قرار می‌دهد.

فیلم تلویزیونی «دوشنبه عزیز» به کارگردانی سیداحمد میرمحمدی و تهیه‌کنندگی فرشید سعیدی، جمعه ساعت 30/13 روی آنتن شبکه تهران می‌رود.

فیلم تلویزیونی «دوشنبه عزیز» داستان سعید کارگردان باسابقه‌ای است که اکنون بر سر پایان‌بندی فیلم «مزرعه یلدا» با نویسنده دچار مشکل می‌شود. یوسف مرادیان، خاطره اسدی، مجید شهریاری، فریبا طالبی و امیرارسلان سیدی در فیلم سینمایی «دوشنبه عزیز» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه شما

سما در آتش ـ پنجشنبه ـ ساعت 30/23

آوان ـ جمعه ـ ساعت 30/13

فیلم تلویزیونی «سما در آتش» به کارگردانی فریدالدین نیکجو و تهیه‌کنندگی نعیم سخراوی، از تولیدات صداوسیمای مرکز خوزستان، پنجشنبه ساعت 30/23 از شبکه شما پخش می‌شود.

در فیلم تلویزیونی «سما در آتش» نسرین مقانلو، راعد تمیمی، منصور نواصری و رضا حیاتی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «آوان» به کارگردانی آرش سجادی و تهیه‌کنندگی جواد قلی‌زاده، جمعه ساعت 30/13 از شبکه شما روانه آنتن می‌شود.

اسامه بسته، کامران خسروی، امین شاهمرادی و جواد قلی‌زاده در فیلم تلویزیونی «آوان» به عنوان بازیگران اصلی حضور دارند.

شبکه نمایش

فریدون مهربان است ـ پنجشنبه ـ ساعت 15/13

توفان سهمگین ـ جمعه ـ ساعت 17

کیمیا ـ فردا ـ ساعت 21

فیلم تلویزیونی «فریدون مهربان است» به کارگردانی حمید نعمت‏الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی پنجشنبه ساعت 15/13 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی حسن پورشیرازی، محمدرضا هدایتی، آشا محرابی و علی سلیمانی آمده؛ فریدون مدت‏هاست از زندگی دلسرد شده تا این‌که با زن کارگری آشنا می‏شود.

گفتنی است ، فیلم های سینمایی و انیمیشن «پیتر پن»،«شادی های زندگی» ،«قهرمانی پشت نقاب 1» ، «یازده و پنجاه و نه دقیقه » و «حمله به کلانتری 13» پنجشنبه 4 خرداد ماه ساعت 15 ،17، 19  ،21 و 23 از شبکه نمایش پخش می شود.

فیلم سینمایی «طوفان سهمگین» به کارگردانی ژا اونینگ فنگ، جمعه ساعت 17 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم محصول 2008 چین است.

همچنین  فیلم های سینمایی و انیمیشن «باغ آلوچه» ، «خرگوش مخملی» ، ،«قهرمانی پشت نقاب 2» ، «کیمیا» و «بخوان وبسوزان » روز جمعه 5 خرداد ماه ساعت13:15 ، 15 ،19 ،  21و23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها