آخر هفته از تلویزیون ببینید،

مسیر انحرافی ، فراری،شاهد و...

شبکه های مختلف سیما ، با پخش 11 فیلم سینمایی ایرانی و خارجی در تعطیلات آخر هفته مهمان خانه های علاقه مندان خود می شود.
کد خبر: ۲۸۶۵۰۴

به گزارش ایرنا ، در روزهای پایانی هفته پنجشنبه و جمعه 23 و 24 مهر ماه جاری ، فیلم های سینمایی و تلویزیونی «مسیرانحرافی» ، «مامویت آقای شادی» ، « شاهد» ، «ماهی قرمز» ، «شب خاکستری» ، «پیمان سخت» ، «فراری» ، «جنگل موگاری» ، «پدر پر افتخار من» ، «هواداران» و «سوداگران جنوب» ‍ از شبکه های یک، دو، سه، چهار و تهران پخش می شود.

شبکه یک

فیلم سینمایی «مسیر انحرافی» پنجشنبه 23 مهر ماه جاری ساعت 22 و 15 دقیقه از شبکه یک سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: لیزو رابین زن و شوهر خوشبختی هستند که در اطراف مرز مکزیک ساکنند و هر دو معلم مدرسه می‌باشند. لیز که روزی برای سواری به اطراف مرز رفته شاهد یک معامله قاچاق انسان در مرز است. او که شاهد قتل چند کارگر است توسط قاچاقچیان شناسایی شده و تحت تعقیب آنها قرار می‌گیرد.

کریستین اسلاتر در فیلم سینمایی «مسیر انحرافی» به کارگردانی جف بسلی محصول سال 2009 کشورهای انگلیس و آمریکا ایفای نقش کرده است.

فیلم سینمایی «ماموریت آقای شادی» به کارگردانی محمدرضا زهتابی جمعه 24 مهر ماه جاری ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می شود.

در این فیلم می بینیم: آقای شادی و همسرش، که هر دو بازرس بیمه های اجتماعی هستند، پس از سال ها ازدواج در انتظار نوزادی هستند که زندگی سوت و کور آنها را شادی و نشاط ببخشد.

آن دو مسئول پیگیری پرونده کارگری می شوند که مسئول برق یکی از کارخانه های خصوصی بوده و پس از آتش سوزی کارخانه مقصر شناخته شده و دچار بیماری روانی شده است. پیگیری این پرونده به محیط زندگی خانم و آقای شادی شور و شعف می بخشد.

علیرضا خمسه ، شهره لرستانی ، عبدالرضا اکبری و پورانداخت میهمن در فیلم سینمایی «ماموریت آقای شادی» بازی کرده اند.

شبکه دو

فیلم سینمایی «شاهد» پنجشنبه 23 مهر ماه ساعت 23 و 45 دقیقه از شبکه دو سیما پخش می شود.

داستان این فیلم در مورد سامانتا دختر جوانی است که به طور تصادفی شاهد کشته شدن یکی از هم مدرسه‌ای‌هایش توسط پسر شروری به نام گوردون و دوستانش می‌شود.

سامانتا قضیه مرگ پسر را برای دوستش توری تعریف می‌کند ولی او به خاطر ترسی که از گوردون و دوستانش دارد سامانتا را از رفتن پیش پلیس و گفتن حقیقت منع می‌کند.‍

کریستین پروت و دیوید پیرسون در فیلم سینمایی «شاهد» به کارگردانی مایکل اسکات محصول سال 2007 کشور کانادا ایفای نقش کرده اند.

فیلم سینمایی «ماهی قرمز» به کارگردانی دیوید پل نل پنجشنبه 23 مهر ماه ساعت 19 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

در این فیلم خواهید دید: لوسیا و پپه زن و شوهری هستند که فرزندی ندارند. آنها به خاطر مشکل لوسیا فرزندی نمی‌توانند داشته باشند، لذا از پرورشگاه پسری به نام مانو را به صورت موقت به منزل خود آورده‌اند تا در صورتی که صلاحیتشان تأیید شود به صورت دائم حضانت او را به عهده بگیرند. نام این پسر مانو است. او هشت سالش است و قبل از این زندگی سختی را داشته است. او از یک خانواده پرویی است.

ناتالیا ماتیو و آلبرتو سان جوان در فیلم سینمایی «ماهی قرمز» محصول سال 2009 کشور اسپانیا بازی کرده اند.

 شبکه سه

فیلم تلویزیونی «شب خاکستری» به کارگردانی شهرام شاه حسینی پنجشنبه 23مهر ماه ساعت 20 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

این فیلم داستان لیلا دختر شهرستانی است که برای شرکت در کلاس‌های کنکور در تهران نزد خواهرش سایه می‌آید. سایه به دلیل درگیری‌های زیاد کاریش فرصتی برای رسیدگی به امور لیلا ندارد.

در این میان لیلا با جوانی به نام شاهرخ آشنا می‌شود و برخلاف خواهر بزرگش به این رابطه ادامه می‌دهد که سرانجام تلخی را برای خود رقم می‌زند.

پژمان بازغی، خاطره اسدی و سودابه بیضایی در فیلم تلویزیونی «شب خاکستری» ایفای نقش کرده اند.

جمعه ساعت 9:50 دقیقه فیلم سینمایی «پیمان سخت» به کارگردانی دانیل میلیکان از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده: آدم ربایان که بچه ها را دزدیده و به قتل می رسانند توسط پلیس دستگیر ولی به دلیل احکام ناعادلانه دادگاه های آمریکا از زندان آزاد می شوند. آدم ربایان توسط شخصی ناشناس به قتل می رسند و پلیس به دنبال شخص ناشناس است.

سیان پاتریک فلنری و جوی لورن آدامس در فیلم سینمایی «پیمان سخت» محصول سال 2003 کشور آمریکا ایفای نقش کرده اند.

فیلم سینمایی «فراری» به کارگردانی جیلز مکینون، محصول سال 2001 آمریکا جمعه 24 مهر ماه ساعت 23 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در این فیلم با بازی پالوما بانز، فیلیپ بارنتینی، بری بارنز، وس بلکوود و استفن هلند می بینیم: یک شب چند دزد وارد خانه دنیس می‌شوند، ریکی که سرکرده دزدهاست، همسر دنیس را به قتل رسانده و فرار می‌کند اما بعد از مدتی توسط پلیس بازداشت می‌شود.

وی پس از محاکمه به بیست سال زندان در یکی از مخوف‌ترین زندان‌های وقت، محکوم می‌شود. اما دنیس که در این میان زندگی آرام خود را از دست داده بود با این مجازات موافق نیست. در نتیجه تصمیم می‌گیرد تا خود اقدام به گرفتن انتقام از ریکی بکند.

 شبکه چهار

فیلم سینمایی «جنگل موگاری» به کارگردانی نوامی کوازه پنجشنبه 23 مهر ماه ساعت 15 و 40 دقیقه از شبکه چهار سیما پخش می شود.

داستان این فیلم در مورد دختری است به نام ماچیکو که در یک آسایشگاه سالمندان در کوهپایه‌های خوش آب و هوای ژاپن کار می‌کند و از پیرمردها و پیرزن‌ها نگهداری می‌کند.

دوستش واکادی بیشتر در حال آشنا کردن ماچیکو با کار و روحیه سالمندان است. در میان سالمندان پیر مردی است به نام ماکو که دچار روان پریشی است و حرکات غیرقابل پیش‌بینی انجام می‌دهد.

کاناکو ماسودا و ماکیکو اونو در فیلم سینمایی «جنگل موگاری» محصول سال 2007 کشورهای ژاپن و فرانسه به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سینمایی «پدر پر افتخار من» به کارگردانی ایو روبر جمعه 24 مهر ماه جاری ساعت 20 و 45 دقیقه از برنامه «سینما 4» شبکه چهار سیما روی آنتن می رود.

این فیلم داستان مارسل پسری است که راوی داستان کودکی خودش است که با تولد او آغاز می‌شود. پدرش یک معلم دبستان در یک روستاست و مارسل در کنار پدر معلم و با سوادش و مادر مهربانش زندگی خوبی دارد او بسیار زودتر از سن مدرسه خواندن را یاد می‌گیرد که باعث تعجب پدر و مادرش می‌شود.

فیلیپ کوبره و دیویه پین در فیلم سینمایی «پدر پر افتخار من» محصول سال 1990 کشور فرانسه به ایفای نقش پرداخته اند.

شبکه تهران


فیلم سینمایی «هواداران» به کارگردانی لکسی الکساندر 40 دقیقه بامداد روز جمعه از شبکه تهران روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: مت باکنر که در دانشگاه هاروارد درس روزنامه‌نگاری می‌خواند و پدرش هم روزنامه‌ نگار برجسته‌ای است، به خاطر اینکه درون کمد اتاق خوابگاهش موادمخدر پیدا شده از دانشگاه اخراج می‌شود.

او موفق نمی‌شود با پدر همیشه پرمشغله‌اش تماس بگیرد و خبر را به وی بدهد و بنابراین به منزل خواهرش شانن و شوهر خواهرش استیو دانهام می‌رود.

الیجا وود، چارلی هانام و دیوید الکساندر در فیلم سینمایی «هواداران» محصول سال 2005 کشورهای انگلستان و آمریکا ایفای نقش کرده اند.

فیلم سینمایی «سوداگران جنوب» به کارگردانی آلخندرو لوزنو جمعه 24 مهر ماه ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: لئوبتیز، کارلوس سانچز، مونیکا و لزریویک گروه تبهکار سارق هستند که با طرح یک نقشه دقیق و حساب شده از بانکی در مکزیک سرقت می‌کنند و توسط گودالی که لزریو حفر کرده است ، می‌توانند از این بانک که کاملاً در محاصره پلیس قرار گرفته و تمام سیستم‌های امنیتی در آن رعایت شده ، با پول‌هایی که سرقت کرده‌اند ، به مقصد آرژانتین فرار کنند.

تونی دالتون و جوردی موله در فیلم سینمایی «سوداگران جنوب» محصول سال  2007 کشورهای مکزیک، اسپانیا و آرژانتین بازی کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها