رادیو فرهنگ: به‌مناسبت درگذشت استاد احمد خلیلی، هنرمند پیشکسوت نقاشی قهوه‌خانه‌ای، برنامه هفت اقلیم امروز ساعت 20/19 با دعوت از استاد هادی سیف محقق و پژوهشگر نقاشی قهوه‌خانه‌ای درباره زندگی، فعالیت‌ها و کارنامه هنری استاد خلیلی و همین طور نقاشان ایرانی و هنر ایرانی بحث می‌کند، رضا دبیری‌نژاد دیگر کارشناس این برنامه است.
کد خبر: ۱۸۹۰۵۵
 

اختراع مولد برق بدون سوخت‌

رادیو ایران: ارتباط با دکتر عدنان خسروی، فوق تخصص خون و آنکولوژی و ارتباط با اکبر علی‌پور رسایی مخترع جوان که درباره اختراع نوعی مولد برق بدون سوخت بحث می‌کند از بخش‌های برنامه روزنه است که امروز صبح ساعت 10/9 می‌شنوید. در برنامه مردم و پلیس هم سرهنگ سماواتی و سرهنگ خارق نکاتی را درباره پلیس 110 و 197 مطرح می‌کنند. خبرهای هفته از پلیس، نمایش و ترانه مهم‌ترین بخش‌های این برنامه است که ساعت 30/11 پخش می‌شود.

درباره والیبال و برکناری زوران گائیچ‌

رادیو ورزش: به دلیل این‌که بیشتر مردم با مشغله‌کاری فرصت انجام حرکات ورزشی را ندارند، برنامه «همه جا ورزش» سعی دارد به بررسی شیوه‌های آموزشی ورزش در خودرو، محل کار، منزل و در هر مکان دیگر بپردازد تا بتوانیم با نرمش‌های ساده و حرکات اصلاحی از بروز بیماری‌ها و آسیب‌های جسمی پیشگیری کنیم، ساعت 7 صبح شنونده این برنامه باشید. برنامه «جهان ورزش» هم درباره کناره‌گیری زوران گائیچ، سرمربی تیم ملی والیبال بحث می‌کند و گزارشی از مسابقه‌های والیبال باشگاه‌های آسیا با حضور تیم پیکان و نتایج به دست آمده این تیم و آخرین اخبار و نتایج از لیگ جهانی والیبال ساعت 15 پخش می‌شود.

رسانه‌های نو پدید

رادیو تهران: برنامه بحث روز امروز ساعت 30/13 به موضوع پدیده‌های رسانه‌های نو و بررسی عوارض کاربرد اینترنت و ماهواره می‌پردازد. دکتر برجعلی، خانم کاظمی‌پور و دکتر فیاض از مهمانان و کارشناسان این برنامه‌اند.

خونریزی بینی و ارتباط آن با دیگر بیماری‌ها

رادیو سلامت: برنامه زنده فراسو امروز ساعت 15/8 با حضور دکتر مجتبی فتحعلی، جراح و متخصص گوش و گلو و بینی درباره موضوع خونریزی بینی و ارتباط آن با دیگر بیماری‌ها بحث می‌کند. در برنامه «صدای مشاور» هم دکتر کوثری، دندانپزشک کودکان ساعت 11 درباره مراقبت از دندان کودکان گفتگو می‌کند.

سوداگری در فوتبال ایران‌

رادیو گفتگو: بررسی مساله سوداگری در فوتبال ایران با توجه به فصل نقل و انتقالات بازیکنان به صورت گزارش و گفتگو با بازیکنان و مربیان تیم‌های مختلف لیگ فوتبال ایران موضوع این برنامه است که ساعت 22 امشب با حضور کارشناسان مختلف پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها