فیلم موفق «داستان‌کوسه» با سرپرستی فریبا شاهین‌مقدم برای شبکه تهران دوبله شد. شاهین‌مقدم درباره داستان این فیلم کارتونی گفت: «ماجراهای این فیلم درباره تعدادی کوسه است که دن لینو بر آنها حکومت می‌کند. او دو پسر دارد، فرانکی که خشن است و می‌خواهد جانشین پدرش شود و لنی که برعکس او مهربان است.
کد خبر: ۱۷۵۸۰۳
در یکی از روزها فرانکی به طور اتفاقی با لنگر یک کشتی برخورد می‌کند و کشته می شود. همه خیال می‌کنند اسکار، ماهی کوچکی که برای یکی از دوستان دن لینو کار می‌کند فرانکی را کشته است و به او لقب کوسه‌کش می‌دهند. اسکار، مشهور می‌شود و اتفاقاتی برایش روی می‌دهد.»

وی درباره ویژگی‌های دوبله این اثر گفت: «در نسخه اصلی این فیلم مارتین اسکورسیزی و بازیگران معروفی چون رابرت دنیرو، ویل اسمیت و آنجلینا جولی به جای شخصیت‌های مختلف صحبت کرده‌اند. من نیز تمام تلاش خودم را کردم تا دوبله‌ای مناسب ارائه دهم. فیلم را قبل از دوبله به 2 نفر از گویندگان مومی‌وند و کیانی دادم تا ببینند و با شخصیت‌ها بیشتر آشنا شوند. متاسفانه فرصت نبود که تمام دوبلورها، قبل از دوبله فیلم را ببینند.»

در دوبله «داستان کوسه»، افشین زی‌نوری به جای اسکار و همت مومی‌وند به جای دن لینو صحبت کرده است. سایر دوبلورها عبارتند از: اصغر افضلی (سایکس)‌، کسری کیانی (لنی)‌، سعید شیخ‌زاده (فرانکی)‌، مریم شیرزاد (لولا)‌، مهین برزویی (کیتی)‌، ناهید امیریان، مهوش افشاری، مازیار بازیاران، جواد پزشکیان، مژگان عظیمی، تورج نصر، مهدی آرین‌نژاد، آزیتا یاراحمدی، مهین بزرگی، علی‌محمد اشک‌بوس، زهرا سوهانی، شهراد بانکی، رضا الماسی، بهروز علی‌محمدی، نادر کی‌مرام، اعظم دلبری و شیلا آژیر. گفتنی است در تیترا ژ این فیلم، نام دوبلورها بر روی تصویر شخصیت‌ها ذکر شده است.

داستان‌هایی دیدنی و شنیدنی

شاهین مقدم چند قسمت از مجموعه کارتونی «قصه‌های عمو رولی» را نیز دوبله کرد. در هر قسمت از این سریال 70 قسمتی، عمو رولی با استفاده از یک کتاب، داستانی را که شامل نکات آموزشی است برای برادر زاده‌اش مولی تعریف می‌کند.

تعدادی از گویندگان این اثر عبارتند از: همت مومی‌وند (عمو رولی)‌، مژگان عظیمی (مولی)‌، آبتین ممدوح، علیرضا شایگان، سیمین صارمی، افسانه آریابقا، ماریا گلشن‌زاده، رزیتا یاراحمدی و فرهاد شریفی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها