تجربه نقش های متفاوت در تلویزیون ، سینما و تئاتر، نشاندهنده توانمندی های یک بازیگر است ، اما کسادی بازار کار و گاهی پیشنهاد نقش های تکراری ، برخی هنرمندان را مجبور به پذیرش هر نقشی می کند.
کد خبر: ۱۵۷۰۶۱

این حرف های مینا نوروزی ، بازیگر مجموعه «حکایت نی» است که از شبکه یک سیما پخش می شود. از او درباره کارهای اخیرش پرسیده ایم.

فکر نمی کنید بازی در «مه لقا» و «آژانس دوچرخه» تکرار برخی نقش های گذشته شما بود؛
به خاطر مشکلات و دغدغه های روزمره زندگی و درگیری های کار اصلا به این فکر نمی کنیم که نقش های ما تفاوت دارند یا نه. از آن گذشته ، باید بگویم به هر حال پیشنهاد نقش های متفاوت محدودند و همیشه این نقش ها به بازیگر پیشنهاد نمی شوند.

به نظر شما تصویری که از زن در آثار تلویزیونی نمایش داده می شود، ایده آل و آرمانی است یا نه؛
در موارد استثنایی و خاص ، آرمانی است و بیشتر یک زن معمولی و خانه دار می باشد و در موارد نادری ، زن جایگاه درست و مثبتی در فیلم ها دارد.

در میان آثاری که به آن تعلق خاطر دارید، دوست داشتید در کدام نقش ها ظاهر می شدید و این اتفاق نیفتاد؛
در فیلم «معجزه خنده» دوست داشتم جای فقیهه سلطانی بازی کنم و قرار هم بود، ولی نشد. در «باشو غریبه کوچک» دوست داشتم جای سوسن تسلیمی به زبان شیرین مادرم حرف بزنم و در «هیوا» جای گلچهره سجادیه بازی کنم.

خودتان بزرگ ترین نقطه ضعف بازیتان را در چه چیزهایی می دانید؛
بزرگترین نقطه ضعفم را نمی توانم پیدا کنم ، چون هنوز فیلمی بازی نکرده ام که آن طور که باید توانایی بازیگری ام را رو کنم و تا این اتفاق نیفتد، نقطه ضعفم مشخص نمی شود. در عین حال احساس می کنم توانایی هایم بیشتر از اینهاست و فکر می کنم به اندازه کافی قدرت دارم.

اگر قرار باشد درباره ویژگی های بازی شما بپرسم ، به چه نکاتی اشاره می کنید؛
این سوال ، مثل آن است که بپرسیم یک دکتر چه ویژگی هایی دارد، مثلا باید عاشق باشد، تخصص داشته باشد؛ بازیگر هم همین طور. عشق و علاقه و رفتن به دنبال این هنر و هرچه بیشتر بدانید بهتر است.

آیا تا به حال نقشی به شما پیشنهاد شده که به خاطر شخصیت پردازی ضعیف و یا دلایل اینچنینی ، از پذیرفتن آن سر باز زده باشید؛
حقیقت را بگویم ، برای تئاتر ممکن است این اتفاق افتاده باشد؛ اما برای تلویزیون نه.

از حکایت نی بگویید.
به مناسبت بزرگداشت سال مولانا این مجموعه نمایشی به کارگردانی مختارزاده ، حکایت های مولانا را به طور نمایشی به تصویر می کشد.

آخرین بازی پخش نشده شما؛
سریال «آینه غبار» که در نقش زن یک خان بازی می کنم. این سریال تاریخی قرار است بزودی از شبکه یک سیما پخش شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها