خاطرات کاغذی

کاراگاه فنیک

خاطرات کاغذی

ببینید | تغییردهندگان فضا

آیوی، دختر روشن‌بین و بسیار با استعدادی بود که می‌توانست تهدید‌ها و خطرات فضایی را پیش‌بینی کرده و با مطلع‌کردن سازمان فضایی، امنیت را در سراسر سیاره زمین و کهکشان‌های اطراف آن برقرار کند، اما یک فردی شیطان‌صفت که قصد داشت بر سیاره زمین حکومت کند به وسیله دستگاهی پیشرفته با افرادش وارد بدن آیوی شده و کنترل این دختر جوان را در اختیار گرفت.
کد خبر: ۱۴۶۶۵۸۸
نویسنده مریم فلاح - نویسنده و پژوهشگر
تعداد بازدید : 10

 

فرمانده سازمان فضایی به افرادش دستور داد تا با سفینه فضایی فرد شرور مبارزه کنند، اما پس از یک نبرد بزرگ اسکادران توسط سفینه فضایی این فرد خبیث نابود شد. مدیران رده بالای سازمان فضایی به افسری شجاع به نام کاپیتان چی و دستیارش نانسی ماموریت دادند که به همراه دو ربات به نام‌های «بایپام» و «دیاترون ۵» به‌وسیله یک دستگاه مدرن که توسط دانشمندان سازمان فضایی اختراع شده، در اندازه‌های میکروسکوپی کوچک شوند و پس از ورود به بدن آیوی با مهاجمانی که کنترل این دختر جوان را در اختیار گرفته‌اند، مبارزه کنند.

آن‌ها پس از ورود به بدن آیوی با موجودات عجیبی که وظیفه داشتند از بدن آیوی محافظت کنند آشنا شده و موفق می‌شوند با آن‌ها رابطه‌ای دوستانه برقرار کنند. کاپیتان چی قصد داشت با کمک گرفتن از این موجودات دختر جوان را نجات دهد. این ماموریت حیاتی‌ترین عملیات سازمان فضایی بود، زیرا سرنوشت سیاره زمین و کهکشان‌های اطراف آن به وجود آیوی بستگی داشت.

علیرضا باشکندی، اکبر منانی و مهین برزوئی از جمله صداپیشگان این مجموعه کارتونی بودند.

«تغییردهندگان فضا» (با عنوان انگلیسی:space transformer) محصول ۱۹۸۵ کره‌جنوبی به کارگردانی سو ــ یونگ جونگ یک مجموعه کارتونی در ژانر اکشن، علمی ــ تخیلی و ماجراجویی بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها