طبق اسناد جدیدی که در شکایت ضد‌تراست اپیک علیه غول جست‌وجوی گوگل ثبت شده است، بلیزارد و رایوت گیمز در یک مقطع به گوگل اعلام کرده‌اند‌، ممکن است فروشگاه‌های اپلیکیشن موبایل خود را راه‌اندازی کنند.
طبق اسناد جدیدی که در شکایت ضد‌تراست اپیک علیه غول جست‌وجوی گوگل ثبت شده است، بلیزارد و رایوت گیمز در یک مقطع به گوگل اعلام کرده‌اند‌، ممکن است فروشگاه‌های اپلیکیشن موبایل خود را راه‌اندازی کنند.
کد خبر: ۱۳۸۸۳۸۷

گویا گوگل با پرداخت ۳۶۰ میلیون دلار به بلیزارد طی سه سال موافقت کرده است. بر اساس یک سند افشا شده مدیر اجرایی گوگل، از گفت‌وگو با آرمین زرزا، مدیر مالی فعلی اکتیویژن بلیزارد، یک‌ماه قبل از امضای قرارداد بزرگ توسط دو شرکت گزارش می‌دهد. «اگر این معامله از بین برود،زرزا پلتفرم توزیع تلفن همراه خود را راه‌اندازی می‌کند و این کار را با همکاری یک «شرکت بزرگ موبایل» دیگر انجام خواهد داد. اکتیویژن هنوز فروشگاه اپلیکیشن خود را روی تلفن همراه راه‌اندازی نکرده است، بنابراین به‌نظر می‌رسد که این شرکت از نحوه نهایی شدن این معامله راضی است. سند دیگر، اظهارات یک شاهد ناشناس است که به‌نظر می‌رسد فردی است که با «Project Hug»، برنامه گوگل که برای تشویق و حمایت از توسعه‌دهندگان فروشگاه گوگل‌پلی طراحی شده، درگیر بوده یا همچنان هست. در گزارش، شاهد می‌گوید که رایوت گیمز به گوگل گفته است که در حال بررسی راه‌اندازی یک فروشگاه برنامه اندرویدی رقیب است. 

 

Holmes
هولمز محکوم شد


الیزابت هولمز، مدیر‌عامل و بنیانگذار سابق ترانوس، به‌دلیل کلاهبرداری از سرمایه‌گذاران استارت‌آپ آزمایش خون خود به بیش از ۱۱سال زندان محکوم شده است. این حکم تقریبا یک سال پس از آن صادر شد که هولمز در چهار فقره کلاهبرداری پس از یک ماه محاکمه، مجرم شناخته شد. هولمز در‌مجموع به ۱۳۵ماه زندان و همچنین سه سال آزادی تحت نظارت محکوم شد. او همچنین به پرداخت غرامت محکوم خواهد شد، گرچه قاضی اد داویلا گفت که این مبلغ در جلسه‌ای جداگانه تعیین خواهد شد. بر‌اساس گزارش نیویورک‌تایمز، دادستان‌ها بیش از ۸۰۰میلیون دلار برای جبران خسارت درخواست کرده بودند که شامل ۲۹سرمایه‌گذار است اما در جلسه صدور حکم، داویلا گفت که بازپرداخت براساس ضرر ۱۲۱میلیون دلاری به ۱۰سرمایه‌گذار انجام می‌شود. پیش از صدور حکم، دادستان‌ها برای ۱۵سال حبس فشار آورده بودند، در حالی‌که وکلای هولمز استدلال می‌کردند او نباید بیش از ۱۸ماه حبس خانگی بگیرد. در طول محاکمه، وکلای هولمز سعی کردند بنیانگذار ترانوس را به‌عنوان یک کارآفرین جوان و بی‌تجربه به تصویر بکشند که قصد فریب سرمایه‌گذاران یا مردم را نداشته است.

 

android
پیشتازی در بازار اندروید جهان


در سراسر جهان، اکثر مردم یک گوشی اندرویدی در دست دارند. طبق آمار Statcounter، اندروید ۷۱.۳درصد سهم جهانی از گوشی‌های هوشمند در این ماه را به خود اختصاص داده است، در حالی‌که در همین ماه سال گذشته ۷۱.۱درصد بود و در حالی‌که سال گذشته بیش از یک میلیارد گوشی اندرویدی عرضه شد، در مجموع ۲.۸میلیارد کاربر فعال اندروید وجود دارد. سامسونگ در این ماه ۳۴.۶درصد از بازار جهانی اندروید را در اختیار دارد. احتمالا جای تعجب نیست که برند گلکسی محبوب‌ترین خط تلفن‌های اندرویدی جهان است. به‌هر حال، سامسونگ هر سال بیشترین تعداد گوشی هوشمند را عرضه می‌کند. تسلط سامسونگ بر بازار اندروید احتمالا یکی از دلایلی بود که ال‌جی از این تجارت کنار رفت. داده‌های AppBrain نشان می‌دهد که سامسونگ صاحب ۳۴.۶درصد سهم بازار جهانی اندروید در این ماه است. پس از تولیدکننده کره‌جنوبی، شیائومی با ۱۴.۳درصد و پس از اوپو با سهم ۱۰.۳درصد قرار دارد. ویوو (۹.۸درصد) و هواوی (۶.۷درصد) در رده پنجم قرار دارند. اخیرا در سال۲۰۱۹، هواوی با سهم ۱۷.۶درصدی از بازار جهانی، دومین شرکت بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها