محمد نیکبین، مجری جوان تلویزیون درباره جذب مخاطب به جام جم گفت: اولین قدم در برنامه سازی یا اجرا این است که شما ابتدا خود را جزو مخاطبان برنامه بدانید و بیننده برنامهتان باشید تا بتوانید حرفهای مردم روخوب بشنوید و یک نیاز سنجی درست انجام بدهید.
این مجری ادامه داد:ما در دنیایی هستیم که همه چیز به سرعت در حال تغییر هست. وقتی تکنولوژی تغییر می کند و این موضوع اولین تاثیرش در حوزه ارتباط است که به شدت فضای ارتباط افراد را بهم نزدیک می کند.امروزه افراد نیاز دارند تا باهم حرف بزنند و این شعار سازمان جهانی بهداشت است. نسل جوان ما با سوادتر از گذشته، تنوع طلبتر،هيجان دوست تر شده و شما بايد اين در را ابتدا قبول كنيد و پذيرا باشيد و بعد برای این نسل کاری را بسازید. در این جا باید بگویم همیشه خود را مخاطب جدی تلویزیون و بعد مجری و ایده پرداز میدانم.
نیکبین در پایان با اشاره به اینکه در فضای مجازی یا هر قابی از تصویر که مردم و جوانان آن را بخواهند دوست داشته باشند بايد چند موضوع برای آن رعايت شود، توضیح داد: نکته اول: مشاركت مخاطبان در سطح بالا برنامه سازي است كه در برنامهها شاهد آن هستیم و بعد نوع آوري در طرح و برنامه براي انتقال حتي همان مفاهيم قديمي و گفتگوي كلامي هم راه با ادبيات فاخر و اما عامه مردم است. رسانه ملي كاري بسيار سختی از سالهاي قبل دارد زیرا فقط تنها رسانه قابل دسترس نيست و اين كار تمام مديران،برنامه سازان و مجريان رو سخت میکند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
بهتاش فریبا در گفتوگو با جامجم:
رضا کوچک زاده تهمتن، مدیر رادیو مقاومت در گفت گو با "جام جم"
اسماعیل حلالی در گفتوگو با جامجم: