محمد نیکبین، مجری جوان تلویزیون درباره جذب مخاطب به جام جم گفت: اولین قدم در برنامه سازی یا اجرا این است که شما ابتدا خود را جزو مخاطبان برنامه بدانید و بیننده برنامهتان باشید تا بتوانید حرفهای مردم روخوب بشنوید و یک نیاز سنجی درست انجام بدهید.
این مجری ادامه داد:ما در دنیایی هستیم که همه چیز به سرعت در حال تغییر هست. وقتی تکنولوژی تغییر می کند و این موضوع اولین تاثیرش در حوزه ارتباط است که به شدت فضای ارتباط افراد را بهم نزدیک می کند.امروزه افراد نیاز دارند تا باهم حرف بزنند و این شعار سازمان جهانی بهداشت است. نسل جوان ما با سوادتر از گذشته، تنوع طلبتر،هيجان دوست تر شده و شما بايد اين در را ابتدا قبول كنيد و پذيرا باشيد و بعد برای این نسل کاری را بسازید. در این جا باید بگویم همیشه خود را مخاطب جدی تلویزیون و بعد مجری و ایده پرداز میدانم.
نیکبین در پایان با اشاره به اینکه در فضای مجازی یا هر قابی از تصویر که مردم و جوانان آن را بخواهند دوست داشته باشند بايد چند موضوع برای آن رعايت شود، توضیح داد: نکته اول: مشاركت مخاطبان در سطح بالا برنامه سازي است كه در برنامهها شاهد آن هستیم و بعد نوع آوري در طرح و برنامه براي انتقال حتي همان مفاهيم قديمي و گفتگوي كلامي هم راه با ادبيات فاخر و اما عامه مردم است. رسانه ملي كاري بسيار سختی از سالهاي قبل دارد زیرا فقط تنها رسانه قابل دسترس نيست و اين كار تمام مديران،برنامه سازان و مجريان رو سخت میکند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
تهیهکننده، نویسنده و بازیگران مجموعه شبکه سه، از چالشهای تولید یک قصه اجتماعی میگویند
در گفتوگو با یک جامعهشناس، تهدیدات و فرصتهای هوش مصنوعی برای خانوادههای ایرانی را بررسی کردهایم
سعید شیخزاده در گفتوگو با «جامجم» عنوان کرد