گزارشی از فصل دوم سریال «جلال» که از ۲۸بهمن روی آنتن شبکه یک می‌رود

«جلال» دوباره مهمان‌تان می‌شود

حسن نجفی، کارگردان خبر داد:

«جلال۳» نگاشته شد

30 قسمت از سریال ملودرام - تاریخی «فشنگ‌های یخ‌زده» نگاشته شده و فصل‌بندی سریال در حال انجام است تا با ایجاد شرایط لازم وارد پیش‌تولید شویم.
کد خبر: ۱۳۴۶۸۷۶

حسن نجفی، کارگردان با بیان مطلب فوق به جام‌جم گفت: «فشنگ‌های یخ‌زده» یک ملودرام تاریخی بیگ‌پروداکشن است که با لحنی لطیف و آرام، بخش‌هایی از اتفاقات مقارن جنگ جهانی دوم را روایت می‌کند.
نجفی درباره تفاوت این سریال با محصولاتی که پیشتر درباره نسبت ایران و جنگ جهانی دوم تولید شده، بیان داشت: اول آن که جنگ جهانی دوم را در حوزه قفقاز بررسی کرده‌ایم و دوم آن که داستان‌گویی را برپایه منافع ملی انجام داده‌ایم و سوم آن که دست بر آن اتفاقات سیاسی و اجتماعی آن دوره گذاشته‌ایم که کاملا به اوضاع فعلی، مشابهت دارد تا به این طریق رهنمودهایی ارائه گردد برای رهایی از مشکلات دامنگیر امروز.
نجفی درباره روند تولید «فشنگ‌های یخ‌زده» گفت: سریال را در چند فصل می‌نگاریم و از جنگ جهانی دوم تا دوران معاصر را در سریال خواهیم داشت‌. تلاشم این است که در کنار آن مایه‌های ملودرام همیشگی چنین سریال‌هایی، به سمت ارائه نوعی تحلیل سیاسی درست از آن دوران بروم. آنچه در سریال‌هایمان کم داریم تحلیل و آنالیز دقیق وقایع بدون حب و بغض‌های سیاسی است.
این کارگردان که ساخت دو فصل از سریال «جلال» را در کارنامه دارد درباره سرنوشت آن سریال بیان داشت: استقبال از فصل دوم «جلال» قابل قبول بود و برای همین فصل سوم هم نگاشته شده است و منتظر تصمیم مدیران هستیم تا شرایط تولید این سریال فراهم گردد.
نجفی تاکید کرد: در تلویزیون سعی شده کنار سریال‌های روتین سریال‌هایی مثل سلمان فارسی هم روی دور بیفتد که انشاءالله موجب افزودن تنوع بر سبد محصولات رسانه ملی گردد و در سال‌های آتی حجم سریال‌های ماندگارمان بالاتر رود.
حامد مظفری / جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها