شرکت Caviar از گرانترین پلی استیشن ۵ جهان رونمایی کرد که چهار برابر وزن خود از طلا پوشیده شده است.
کد خبر: ۱۲۹۸۹۳۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پلی استیشن ۵ در ۱۹ نوامبر منتشر شد و یکی از محبوب‌ترین کنسول‌ها توسط گیمر‌های سراسر جهان است. اما اکنون این کنسول نسخه طلایی را توسط شرکت Caviar به دست خواهد آورد؛ و طبق برآورد‌ها، قیمت کنسول سفارشی سونی می‌تواند بیش از ۹۰۰ هزار دلار باشد.

شرکت Caviar یک شرکت روسی است که به ارائه محصولات شخصی با طلا مشهور است و بنابراین آن‌ها را لوکس و گران‌تر می‌کند. این شرکت به تازگی نسخه محدود آیفون ۱۲ پرو را به بازار عرضه کرده و قیمت آن را ۱۰ هزار دلار اعلام کرده است؛ و اکنون هدف این شرکت این است که PS5 را به یک محصول لوکس تبدیل کند. پلی استیشن ۵ با ۲۰ کیلوگرم طلا پوشیده شده توسط Caviar اعلام شد. کنسول PlayStation 5 سونی نیز هدف بعدی شرکت Caviar قرار گرفته است. این شرکت اکنون اعلام کرده است که با خلق یک نسخه طلایی طرح ویژه و مجللی به کنسول خواهد داد.

گرانترین پلی استیشن 5، که چهار برابر وزن خود طلا دارد

این مدل سفارشی در مجموع ۲۰ کیلوگرم طلای ۱۸ عیار PS5 Golden Rock تعیین شده است. طبق گفته این شرکت: سریعترین، قدرتمندترین و پیشرفته‌ترین پلی استیشن ۵ سونی یکی از بهترین کنسول‌های پرفروش است. جواهرات Caviar نتوانستند از چنین نسخه طلایی لوکس و ساخت سخت Playstation بگذرند. گفتنی است؛ این کنسول فقط با طلا پوشیده نشده است، این شرکت همچنین یک پوشش بافتی ایجاد کرده که به کنسول حجم می‌دهد و ظاهری شبیه به آن می‌دهد. با این حال، طبق تصاویر، Caviar سطح صفحه لمسی طلایی را پوشش خواهد داد، بنابراین عملکرد آن را غیرقابل استفاده می‌کند.

گرانترین پلی استیشن 5، که چهار برابر وزن خود طلا دارد

مطمئناً هرکسی این تجهیزات را با این مشخصات خریداری نمی‌کند و باید عمده آن توسط مجموعه‌داران خریداری شود؛ اگرچه این شرکت قیمت آن را اعلام نکرده است، اما قیمت این PS5 Golden Rock بیش از ۹۰۰ هزار دلار تخمین زده شده است. هرکسی این نسخه را خریداری کند به سختی از آن برای پخش استفاده می‌کند، که باید گفت این کالا صرفا جنبه نمایشی دارد. این اولین بار نیست که کنسول جدید سونی "طلا پوش" می‌شود. چند ماه پیش، شرکت Truly Exquisite نیز نسخه طلای ۲۴ عیار را اعلام کرد که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۱ وارد بازار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها