بر اساس تحقیقات صورت گرفته تاکنون بیش از ۱۵۰ ایستگاه اینترنت 5G به دلیل گسترش تئوری‌ های توطئه تخریب شده اند.
کد خبر: ۱۲۹۸۹۲۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،در حالی که اینترنت پر سرعت نسل پنجم قرار است به زودی به استاندارد جهانی گوشی‌های هوشمند در آید اما همچنان تعداد بی‌شماری از افراد به تئوری‌های توطئه در رابطه با این فناوری باور دارند. این تئوری‌ها از آسیب زننده بودن فناوری اینترنت 5G خبر می‌دهند و ادعا دارند علت اصلی شیوع ویروس کرونا نیز این فناوری بوده است.

این عقاید نامتعارف باعث شده تا بسیاری از ایستگاه‌های اینترنت 5G در سراسر دنیا با حمله مخالفان این فناوری مواجه شوند. بر اساس جدیدترین اطلاعات به دست آمده ۱۵۹ ایستگاه اینترنت 5G در انگلیس مورد تهاجم قرار گرفته‌اند و نابود شده‌اند. جمع زمان نابودی و عدم عملکرد تمامی این ایستگاه‌ها مطابق با ۱۷۰ هزار ساعت بوده و این اقدامات آسیب زننده پهنای باند اینترنت نسل پنجم را تحت تاثیر خود قرار داده است.

افزایش کلاهبرداران به دلیل گسترش تئوری‌های توطئه

افزایش کلاهبرداران به دلیل گسترش تئوری‌های توطئه

تئوری‌های توطئه نه تنها باعث آسیب رسیدن به تعداد بی‌شماری از ایستگاه‌های اینترنت پر سرعت شده بلکه میزان کلاهبرداران را نیز افزایش داده است. طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، بسیاری از افراد در انگلیس سعی می‌کنند با فروش کارت‌های حافظه جانبی ضد 5G درآمدزایی کنند. نکته مهم آن است که فناوری ضد 5G وجود ندارد و تمامی کارت‌های حافظه جانبی غیر واقعی هستند. کلاهبرداران سعی دارند افراد را راضی کنند که کارت‌های حافظه جانبی آن‌ها می‌تواند از اشخاص در مقابل فرکانس و موج‌های اینترنت پرسرعت نسل پنجم مراقبت کنند.

تاکنون مطالعات بسیاری مبنی بر بی‌آزار بودن فرکانس‌های اینترنت نسل پنجم صورت گرفته اما متاسفانه افراد همچنان سعی می‌کنند به تئوری‌های مورد نظر اعتماد کنند. گفتنی است؛ با توجه به شرایط پیش آمده مقامات کشورهای مختلف اکنون به حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند و از ایستگاه‌های 5G خود حفاظت می‌کنند. گفته می‌شود تاکنون جلوی تعداد بسیاری از حملات گرفته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها